הגר"י יוסף: "אני קורא לרה"מ לבנות בחברון בתגובה לפיגוע" • צפו

למעלה מ-15,000 מתפללים הגיעו אמש לעצרת הסליחות המרכזית במערת המכפלה. בדברים שנשא במקום הראשון לציון הוא התייחס לפיגוע הרצחני שהתרחש הבוקר וקרא לראש הממשלה לבנות ביישוב היהודי בחברון. צפו בדברים

כ15,000 איש השתתפו אמש באירועי הסליחות במערת המכפלה, שנפתחה ליהודים בלבד כולל אולם יצחק. בין העולים האדמו"ר מקרלין בראשות אלפים מחסידיו שהגיעו לתפילה מיוחדת על קברי אבות. במעמד הסליחות המרכזי אותו ייסד הרב מרדכי אליהו זצ"ל השתתפו הרבנים הראשיים לישראל – הרב יצחק יוסף שליט"א והרב דוד לאו שליט"א, רבה של צפת הרב שמואל אליהו שליט"א, סגן שר הביטחון ח"כ אלי בן דהן ועוד.

הרב הראשי לישראל, הגאון רבי יצחק יוסף, נשא דברים בעצרת והתייחס לפיגוע הירי בהר אדר.

בדבריו אמר הראש"ל: "אני רוצה לנצל את הבמה הזו כאן, באולם יצחק במערת המכפלה, כדי לקרוא לראש הממשלה, חברון שייכת לנו, אברהם אבינו קנה את מערת המכפלה ואת חברון והכל שייך לנו, אבל יש שטח שקנה אותו האדמו"ר הריי"צ שניאורסון מחב"ד קוראים לו 'רובע חזקיה' שנמצא בחברון, זה גם לפי כל החוקים של היום שייך לנו".

"אני קורא עכשיו לראש הממשלה שיקדם את הבניה ברובע הזה, בפרט לאחר מה שקרה היום עם הפיגוע הזה, לאחר כל פיגוע צריך לבנות בארץ ישראל. יפה עשו השרים דרעי ובנט, שקראו לראש הממשלה לבנות, ואני מצטרף אליהם שתתקבל החלטה של הממשלה וקורא לבנות כמה שיותר בחברון ובפרט בשטח הזה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה לא רואים?

תוריד את המחיר ותראה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו