מי מפרסם מצות בערב סוכות?
ומה הקשר בין השכרת רכבים לשוק ארבעת המינים?
רבים מתושבי ירושלים נתפסו הבוקר כאשר הם משפשפים את עיניהם בתמיהה, כאשר ברחובות העיר פורסמו מודעות פרסום למצות מהודרות, בעומדנו בערב חג הסוכות.
מי זה שהחליט לפרסם מצות בערב חג הסוכות.
מבירור של JDN עולה כי פרסום המודעה הינו חלק ממהלך פירסומי מבריק של השוק לארבעת המינים הממוזג בתמיר, שהינו ללא ספק החידוש של השנה בתחום ארבעת המינים בירושלים.
הפרסום מלווה במודעת המשך שמבהירה את הרעיון העומד מאחורי המודעה.
בשוק תמיר מסבירים, "לכל דבר בעולם יש את הצורה שלו. כולם יודעים איך אופים מצות, בעמל, יגיעה ויזע. באותו מידה ישנה צורה לבחור הדר, להדר ביופי מצוות ארבעת המינים.
בשביל להבחין ולהחליט מהו הדר צריך רוגע, שלווה, ויישוב הדעת. צריך שיהיה לך את המבחר הגדול, המצטרף אל חוויית הרכישה בשוק צבעוני ותוסס, יחד עם מקום ממוזג ורחב ידיים, כך אומרים בתמיר.
אז כך נראית המודעה השנייה, שמבהירה את הפאנץ' של הקודמת
אם חשבתם שבזה מסתיימים הרעיונות של שוק תמיר, תחשבו פעם שניה…
בשוק תמיר ממשיכים להפתיע עם שיתוף פעולה מעניין עם חברת 'סיטי קאר' חברת הרכב השיתופי הגדולה בישראל,
כאשר החברה מעניקה 2 שעות נסיעה חינם ברכבי סיטי קאר, למגיעים לשוק ארבעת המינים הגדול עם רכב החברה, ובנוסף מתנה נוספת לבחירה במקום.
לאלה שעדיין אינם מנויים בסיטי קאר, דאגו להעמיד במתחם השוק דוכן הרשמה והצטרפות המקנה שלל מתנות למצטרפים לחברי סיטי קאר במסגרת השוק בתמיר.
ככה זה כשיש שיתוף פעולה, מסבירים בשוק תמיר, כולם מרוויחים, ובעיקר הקונים.
רעיון מעולה למשוך אנשים
ראיתי את המצות ובאמת לא הבנתי מה רוצים
והמאמר בJDN הוא החלק השלישי של המהלך הפירסומי המבריק…
ככה זה כשיש שיתוף פעולה:
שוק תמיר
פרסום 'נקודה'
סיטי קאר
ואתר jdn
למה אתם מביאים עוד פעם את זה, זה כבר היה לפני יומיים.