חשד לפעולת טרור: יהודי תושב אלקנה נרצח בכפר קאסם

גופתו של ראובן שמרלינג, תושב אלקנה כבן 70, נמצאה במחסן באזור התעשיה בכפר קאסם. כל כיווני החקירה נבדקים, אך בישוב משוכנעים שמדובר באירוע לאומני. "מודיעים בצער ובתדהמה על הירצחו של ראובן שמרלינג הי"ד בידי מרצחים בני בליעל"

בשעה 13:00 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על גבר שנמצא מחוסר הכרה בכפר קאסם .חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו ללא רוח חיים עם סימני דקירות על גופו. מותו נקבע מיד.

פאראמדיקית מד"א, עדי מרציאנו, סיפרה: "כשהגענו אנשים הובילו אותנו למבנה שם ראינו גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק ביצענו בדיקות רפואיות,הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו במקום".

בהמשך התברר כי הנרצח הוא ראובן שמרלינג, תושב אלקנה בשנות השבעים לחייו. המשטרה חוקרת את הרקע לאירוע, כשגם האפרות שמדובר באירוע טרור נלקחת בחשבון.

בישוב אלקנה מתקשים לעכל את הבשורה הקשה. למרות שמסקנות החקירה טרם התפרסמו, להם ברור שמדובר ברצח על רקע לאומני. בהודעה שפרסמה מזכירות הישוב נאמר: "בית אלקנה מודיע בצער ובתדהמה על הירצחו של חברנו ראובן שמרלינג הי"ד בידי מרצחים בני בליעל לפני כשעתיים בכפר קאסם ומשתתפים בצער המשפחה  המועצה והקהילה מלווה את המשפחה בשעות הקשות". 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו