צילום: פלאש 90

נתניהו: "ממתי ביקורת על הדלפות היא פגיעה בשלטון החוק?"

בהודעה נזעמת שפרסם ראש הממשלה הוא הודף את הטענות שנשמעו נגדו ומאשים את התקשורת ב"פייק ניוז". בתוך כך, המפכ"ל רוני אלשיך הגיב אמש לראשונה להתקפות נגדו ואמר כי הוא מקבל את הביקורת באהבה כל עוד היא נעצרת אצלו

נתניהו הודף את הטענות שנשמעו נגדו: לאחר שהואשם ע"י האופוזיציה וחלקים מסויימים בקואליציה בפגיעה בשלטון החוק פרסם אמש (ראשון) סמוך לחצות הלילה רה"מ הודעה זועמת שבה הוא דוחה את הפרשנות שהוענקה לדבריו.

בהודעתו כותב נתניהו: "סיכום הפייק ניוז של התקשורת היום: כפי שניתן לראות מהפוסט שפרסמתי אתמול, התייחסתי לעובדה שמיד לאחר העסקתו של היועץ הפוליטי ליאור חורב בעלות של 2.4 מיליון ש״ח על חשבון משלם המסים, חלה תפנית של 180 מעלות במדיניות המשטרה והחל שיטפון של הדלפות מגמתיות ובלתי חוקיות נגדי.

ממתי ביקורת על הדלפות בלתי חוקיות והעסקה בעייתית של יועץ פוליטי במיליוני שקלים היא פגיעה בשלטון החוק או במשטרה? עוד פייק ניוז".

בתוך כך, מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, הגיב אמש לראשונה לטענות רה"מ לפיהן הוא ואנשיו מנהלים נגדו "מסע ציד", ואמר כי הוא מקבל את הביקורת באהבה כל עוד היא נעצרת אצלו ולא מגיעה לחוקרים – כך נחשף בערוץ 2. אם זה המחיר שאני נדרש לשלם כדי שהביקורת תיעצר אצלי ולא תגיע לחקורים – אני מקבל זאת באהבה", דברי אלשיך באזני מקורביו.

כזכור, בעקבות הדלפה נוספת מחקירות ראש הממשלה לכלי התקשורת, שיגר נתניהו תגובה חסרת תקדים בחריפותה נגד המשטרה והעומד בראשה. "כשהמפכ"ל אלשיך נכנס לתפקידו, הוא קיבל שתי החלטות חשובות: שלא יהיו יותר הדלפות מהחקירות ולא יהיו יותר המלצות של המשטרה. מאז שהיועץ הפוליטי ליאור חורב מונה ליועץ חיצוני של המשטרה בעלות של מיליונים על חשבון משלם המיסים וללא מכרז, ההדלפות הלא חוקיות הפכו לצונאמי וההחלטה להימנע מהמלצות נעלמה כלא הייתה", טען ראש הממשלה.

הוא הוסיף: "הציבור כבר מזמן הבין שיש כאן מסע ציד תקשורתי שקוף נגד ראש הממשלה נתניהו. כפי שקרה תמיד בעבר גם הפעם כל הטענות נגד ראש הממשלה יתבררו כמופרכות, ולכן לא יהיה כלום".
התגובה החריפה גררה גל גינויים מצד חברי האופוזיציה, כשגם חלק מחברי סיעת 'כולנו' ביקרו את דבריו של רה"מ.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוא צודק, בגלל שיש חקירה אז צריך ליהות דליפות? הוא לא שאל על החקירה בעצמו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו