הנציגים החרדיים בכנסת ובעיריית ירושלים ביקרו בחמ"ל של משרד התחבורה

לקראת תחילת השינויים בסדרי התחבורה הציבורית בעיר – בביקור השתתפו הח"כים הרב אייכלר, הרב ליצמן, ראה"ע ברקת וחבר העיריה הרב רוזנשטיין - משרד התחבורה נענה לבקשת הנציגים לשקול מחדש את השינויים לנוחות התושבים

סוף מעשה במחשבה תחילה – השינויים בסדרי התחבורה הציבורית בירושלים, מצריכים היערכות בכל המובנים. פרוייקט מורכב כזה, לא יעבור בדרך כלל ללא בעיות או תקלות, שחלקן מתרחשות כתוצאה שלחוסר הסברה מספקת.

קרא עוד:

[postim]

נציגי הציבור החרדי נפגשו עם מנכ"ל משרד התחבורה לקראת תחילת השינויים בתח"צ בי-ם. בביקור מיוחד בחמ"ל של משרד התחבורה, השתתפו יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ הרב ישראל אייכלר, סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן והממונה על התבורה בעיריית י-ם הרב שלמה רוזנשטיין, יחד עם ראש העיר מר ניר ברקת. המשתתפים עקבו אחר תכניות הפריסה של הקוים החדשים והדיילים ומערכת ההסברה לקשישים וצעירים.

הרב ישראל אייכלר אמר בביקור, עם כל ההערכה לשיפור התחבורה בעיר בשינויים הללו, "שיטת המעברים" באוטובוסים אינה נכונה בהחלט. בת"א הוכח שזמן ההגעה של הנוסעים לא התקצרה אלא התארכה. מלבד זאת רוב האנשים הקשישים ואמהות עם ילדים ועגלות, מתקשים לעבור מאוטובוס אחד למשנהו ולרכבת חזרה לאוטובוס נוסף.

הרב אייכלר ביקש לשקול מחדש את הענין. כמו כן דרש להחזיר את קו 7 או למצא חלופה לשירות שנשלל מתושבי שכונות הצפון בעקבות ביטול הקו.

עם זאת שיבח הרב אייכלר את ההידברות המוקדמת שקיים מ. התחבורה עם נציגי השכונות, כדרישת הוועדה לתח"צ בכנסת, בכל הדיונים להפקת לקחים מן הריפורמה בת"א. הפעם התקיימו ישיבות מוקדמות עם ועדות התח"צ בשכונות, לפני ביצוע הפעימה בשטח.

הרב יעקב ליצמן דרש להשקיע בריבוד הכבישים וזירוז העבודות המתמשכות בתשתית הכבישים בגאולה, כדי למזער במקסימום את אי הנוחות המתרחשת לתושבי הרחוב, ולאלפי המבקרים בו.

הביקור התקיים במצב ידידותי מאוד, והביא לסיכומים נוחים. משרד התחבורה נענה לבקשתו של יו"ר הוועדה לתחבורה ציבורית בכנסת הרב אייכלר, והסכים לערוך שינויים נדרשים לפי בקשות הציבור בימים הקרובים, ולהמשיך בהידברות חיובית עם נציגי השכונות בעיר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו