צילום: פלאש 90

נתניהו: "לא נקבל זליגות, אם פוגעים בנו אנחנו מחזירים אש"

ראש הממשלה התייחס לתקיפות צה''ל בסוריה באירוע לציון יובל לשחרור בקעת הירדן ואמר: "יש לנו מדיניות ברורה - מי שמנסה לפגוע בנו אנחנו נפגע בו. לא נקבל זליגות. אם פוגעים בנו אנחנו מחזירים אש וזה לא לוקח הרבה זמן"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הערב (ד') באירוע לציון יובל שנים לשחרור בקעת הירדן, והדגיש את חשיבותה האסטרטגית של הבקעה למדינת ישראל.

"לבקעת הירדן יש חשיבות ביטחונית עליונה למדינת ישראל", אמר נתניהו. "המזרח התיכון הוא הפכפך ואלים. הבקעה היא חגורת מגן אסטרטגית עבור המדינה ובלעדיה עלול השיטפון הפונדומנטליסטי להגיע לפנים הארץ עד גוש דן".

בהתייחסות לתקיפות צה"ל בסוריה אמר נתניהו: "יש לנו מדיניות ברורה – מי שמנסה לפגוע בנו אנחנו נפגע בו. לא נקבל זליגות. אם פוגעים בנו אנחנו מחזירים אש וזה לא לוקח הרבה זמן".

מוקדם יותר תקף צה"ל בסוריה בתגובה לזליגת הירי בצפון רמת הגולן.

צה"ל תקף בסוריה בתגובה לזליגת ירי לעבר ישראל


טנקים של צה"ל ירו לעבר מרגמה של צבא אסד, שירתה מוקדם יותר פגז אשר נפל בשטח ישראל. מדובר צה"ל נמסר: "לא נסבול ניסיון פגיעה בריבונותה של ישראל ובביטחון תושביה".

זמן קצר לפני הודעת צה"ל, דיווחו כלי תקשורת בסוריה ובלבנון כי התקיפה בוצעה נגד מוצב צבאי באזור קוס-א-סנדיאנה בפרברי קוניטרה. כמו כן נטען כי לא היו נפגעים, אך נגרם נזק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו