מתוך פייסבוק

צה"ל השמיד מנהרת טרור בשלבי בנייה שחצתה לשטח ישראל

בחסדי שמיים ובעזרת טכנולוגייה מתקדמת, איתרו כוחות הביטחון מנהרת טרור שהובילה אל תוך שטח ישראל מרצועת עזה, באזור חאן יונס. "ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו מוטלת האחריות למתרחש ברצועת עזה וממנה", הדגיש דובר צה"ל

(בוידאו: תיעוד מרצועת עזה של השמדת המנהרה, היום)

היום בשעות הצהריים (שני) נוטרלה באמצעות פיצוץ יזום מנהרת טרור בשלבי בנייה שחצתה לשטח ישראל מאזור חאן יונס. הפעולה בוצעה בהובלת פיקוד הדרום, במרחב הגדר, בשטח ישראל.

"מדובר בהפרה בוטה של הריבונות הישראלית, מצב שלא ניתן לקבל ולאור כך פעל צה"ל", אמר דובר צה"ל, תא"ל רונן מנליס, והוסיף כי המנהרה לא היוותה איום ונמצאה תחת מעקב במשך תקופה.

"הפעילות היא הצלחה מבצעית המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת", אמר תא"ל מנליס. "איתור מנהרת הטרור הוא חלק ממאמץ הגנה נרחב המובל על ידי כוחות צה"ל מאז סיום מבצע צוק איתן. צה"ל ממשיך בפעילות באמצעים שונים העומדים לרשותו ומשתכללים כל עת".

"ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו מוטלת האחריות למתרחש ברצועת עזה וממנה", הדגיש תא"ל מנליס והוסיף: "צה"ל ימשיך לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותו, מעל ומתחת לקרקע, לסיכול ניסיונות פגיעה בתושבי מדינת ישראל ולשימור השקט היחסי באזור שהושג לאחר מבצע צוק איתן. אין לצה"ל כוונה לדרדר את המצב, אך עם זאת, אנו ערוכים למגוון תרחישים".

בשלב זה לא פורסמו הנחיות מיוחדות לתושבי היישובים הסמוכים לגדר הרצועה. עם זאת, הרבש"צים התבקשו לגלות עירנות. תושבת במועצה האזורית אשכול סיפרה: "בהתחלה חשבנו שמדובר בירי טילים. אלו היו פיצוצים ממש חזקים. נכנסתי לממ"ד על דעת עצמי. הקירות רעדו. אחר כך קיבלנו הודעה שלא מדובר בירי טילים. עדיין לא ברור מה קרה".

//www.jdn.co.il/breakingnews/902027

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה רואים עשן. תפסיקו לשלוח שטויות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו