סיעת יהדות התורה מוחה על כוונת נתניהו להחיל את הגיוס מ1.8

סיעת יהדות התורה מוחה בחריפות ובכל תוקף, על דברי ראש הממשלה שנאמרו בעקבות פירוק ועדת פלסנר לפיהם, אם לא ימצא פתרון מוסכם, חוק טל יפקע ב 1/8/2012, ותלמידי ישיבות שלא יתגייסו ייחשבו למשתמטים מצה"ל.

הסיעה דורשת מראש הממשלה לקיים את ההסכם הקואליציוני כלשונו ולהעביר בכנסת חוק שיאפשר את המשך קיום עולם התורה ושמירת מעמדם של לומדי התורה.

קרא עוד:

[postim]

סיעת יהדות התורה מוחה ומביע זעם על התנהלות ועדת פלסנר שהתעלמה מכל ההצעות שהועלו בפניה על ידי גופים מקצועיים, אזרחיים וביטחוניים, בין היתר ביטול גיוס חובה, דיון על כלל האוכלוסיות ופתרונות נוספים שלא דנו בהם.

הסיעה קובעת, כי במקום לדון בכל הנושאים הללו, בחרה הועדה לדון רק בפגיעה בציבור החרדי, כולל סנקציות נגד לומדי התורה , משפחותיהם וילדיהם, דבר שאינו מעשי, אינו מידתי ואינו אנושי תוך פגיעה בזכויות אדם.

סיעת יהדות התורה קובעת, כי הוכחה צדקת דרכה שלא להשתתף בדיוני הועדה לאחר שהתנגדה להקמת ועדת פלסנר שמסקנותיה היו ידועות וכתובות מראש ואשר רק מעמיקות את הקרע ומפלגת את העם.

הסיעה מוחה נגד כל אלה שנתנו גיבוי להקמת הועדה. ראש הממשלה שהסכים להקמתה, יו"ר קדימה שאול מופז, והשותפים הנוספים, וקובעת כי הם נושאים באחריות לכל התוצאות של הקמתה.

כאמור, סיעת יהדות התורה מקווה כי ראש הממשלה יקיים את ההסכם הקואליציוני, ויעביר בהקדם הצעת חוק שתאפשר המשך קיום עולם התורה ולומדיה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו