דובר צה"ל

הרקטה החדשה של צה"ל שתפגע בדיוק רב במטרות בתוך רצועת עזה

בצה"ל מסבירים כי נועדה לאפשר סיוע באש מדויקת לכוחות החי"ר והשריון הנמצאים בשדה הקרב הצפוף של רצועת עזה, ללא תלות בסיוע מחיל האוויר. "דיוקה מאפשר לנו להימנע מפגיעה בחפים מפשע", מסבירים • צפו בניסוי ברקטת ה'רומח' החדשה

כחלק מהתוכנית הרב שנתית "גדעון", ובהתאם למפת האיומים המשתנה, הוחלט בצה"ל לשנות את ייעודו של גדוד המילואים 8194 של חיל התותחנים ולחמש אותו ברקטה חדשנית מפיתוח ישראלי. בעקבות השינוי, עבר הגדוד, שעד כה ישב באופן קבוע ברמת הגולן והגן על הגזרה הצפונית, לצאלים שבדרום.

"אנחנו גדוד המילואים הראשון בצה"ל המוכשר על רקטת ה'רומח' החדשה", מציין סא"ל (מיל') אייל רוטמן, מפקד הגדוד ומוסיף: "הרקטה, שאת השימוש בה החלנו בשבועות האחרונים, בעלת יכולות פגיעה מדויקות ביותר לטווח של עשרות ק"מ. היא נועדה לאפשר סיוע באש מדויקת לכוחות החי"ר והשריון הנמצאים בשדה הקרב הצפוף של רצועת עזה, ללא תלות בסיוע מחיל האוויר. דיוקה מאפשר לנו להימנע מפגיעה בחפים מפשע".

"קיימנו הכשרה מקצועית, מעשית ועיונית לכל לוחמי הגדוד על הרקטה החדשה", ממשיך מפקד הגדוד, "כעת הגדוד יודע לתת מענה ארוך טווח, מהיר וממוקד למפקדים שנמצאים בשטח הלחימה. מפקד בשטח יכול לעלות מולנו בקשר ולבקש סיוע. אנחנו נסגור את המעגל בצורה מהירה מאוד".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

במקום לסכן חיל רגלים או לבזבז מליונים במטוסים באויר יפגעו הטרוריסטים בנוחות וקלות

חה חה חה מה אתה אומר?

ראיתם איזה דיוק פשששששששששששששששששש

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו