Hadas Parush/Flash90

נתניהו שלף מפה והציג: דבר טוב קרה לעם ישראל • צפו

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת כל שנה את מדד אי השוויון במדינת ישראל. את הפערים בין עשירים לעניים - זה מדד אי השוויון, מדד בינלאומי. השנה פורסם שהמדד הזה, שנקרא מדד ג׳יני, הוא הנמוך ביותר בישראל מאז שנת 2001 - התגאה נתניהו

במהלך ישיבת סיעת הליכוד היום בכנסת, התגאה ראש הממשלה בנימין נתניהו בעוד הישג כלכלי. "היום התבשרנו על דבר טוב שקרה לעם ישראל. הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת כל שנה את מדד אי השיוויון במדינת ישראל. את הפערים בין עשירים לעניים – זה מדד אי השיוויון, מדד בינלאומי. השנה פורסם שהמדד הזה, שנקרא מדד ג׳יני, הוא הנמוך ביותר בישראל מאז שנת 2001.

"זה לא מקרי, זאת מגמה מאז שנת 2009. אתם זוכרים מה קרה בשנת 2009? הנה המגמה, והיא יורדת, לפני כן הייתה עלייה ועכשיו ירידה חזקה והירידה הזאת נובעת מהמדיניות שלנו להכניס אנשים לשוק העבודה, להגדיל את הכלכלה, להגדיל את התעסוקה, להוריד את האבטלה ולהגדיל את השכר במיוחד של השכבות החלשות במשק וזה הולך ותופס תאוצה. הנה התוצאה. יש כאן ירידה, הייתי אומר ביחס הפוך לצעקות האופוזיציה.

ראש הממשלה הוסיף, "אז יש תוצאות חשובות של המדיניות הכלכלית והמדיניות החברתית, מה שאנחנו עושים בשכר המינימום ומה שאנחנו עושים בכלל במשק. אני אומר עושים כי כולנו עושים את זה יחד, גם בכנסת וגם בממשלה – דואגים למדינת ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
12 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מעניין מאוד לא נשמע איתי מדי אנחנו כבר יודעים כמה אפשר לסמוך על הסקרים הללו אולי משהו יודע למה הם רואים דברים הפוך מהמציאות

נתניהו מאוד עייף. זה בזכות התומך המרכזי של החלשים בועדת הכספים גפני ולא בגלל נתניהו שנותן משכורות עתק לעובדי המדינה אלא למרות נתניהו.

טוב, אני מוכרח להודות שאין על הנאומים של ביבי.

זה נראה שביטן בהלם ומנסה להבין מה הצד הנכון….

נו ארי איפה אתה

גאוותן מסריח

מאת ה היתה זאת ה יא נפלאות בעינינו אנא ה הושיעא נא אנא ה הצליחה נא הודו לה כי טוב כי לעולם חסדו

אנחנו ואנחנו ואנחנו……………..

אחלה ביבי

ארי החליף את השם ל"ענו"

ארי מה קרה?
מבחינתינו אתה כבר חלק מגוף הכתבה, כמו ביבי כ"כ התרגלנו שא"א בלי!

האם מישהו הבחין שהוא אומר "ביחס הפוך לקולות -הקואליציה-"?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו