בתמונה: הבית "ההרוס". צילום: דובר צה"ל

זעם בימין: "בג"ץ = חברת השיפוצים הטובה ביותר למשפחות מחבלים"

מאחורי הידיעות על "הריסת ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בהר אדר" מסתתרת העובדה שמדובר בהרס כירורגי של חדר ספציפי. בימין זועמים על הפעולה המינורית ותוהים מדוע בנתיב האבות דורש בג"ץ הרס מוחלט • תיעוד הפעולה הלילה - בפנים


בוידאו: פעולת ההריסה. צילום: דובר צה"ל

"הריסת הבית" של המחבל שביצע את הפיגוע בהר אדר מעוררת זעם רב בימין. הסיבה: כפי שרואים בתמונות, ביתו של המחבל לא נהרס אלא החדר הספציפי שבו הוא התגורר.

"מסתכלת על התמונה ותוהה האם בג"ץ היא בעצם חברת השיפוצים הטובה ביותר למשפחות מחבלים", כתבה ח"כ שולי מועלם (הבית היהודי) בחשבון הטוויטר שלה. היא הוסיפה: "רוצח מתועב ופסיקת בגץ להרוס בית מחבל מסתיימת בהריסת חדר בבית. בושה וכלימה". לדברים החריפים צירפה מועלם את התמונה המובאת כאן:

איש התקשורת ומקורבו של ראש הממשלה, שמעון ריקלין, כתב: "די לשקר. ביתו של המחבל שרצח בהר אדר לא נהרס. רואים בתמונות. חכו לנתיב האבות. שם תראו הרס מהו. כי בגצ מרחם על מחבלים. אבל לא על יהודים".

עיתונאים ואנשי תקשורת נוספים מהצד הימני של המפה הפוליטית התנסחו אף הם באופן דומה. בהקשר הזה יהיה מענין לשמוע את התייחסותו של שר הביטחון, אביגדור ליברמן, לנושא.

"הקבלן המוסרי בעולם". המחאה של הפרסומאי ואיש הקריאייטיב, אור רייכרט

כזכור, כוחות צה"ל בשיתוף לוחמי משמר הגבול והמנהל האזרחי הרסו הלילה – באופן חלקי – את ביתו של המחבל שביצע את הפיגוע בהר אדר.

המחבל מחמוד אחמד אל- ג'מל מהכפר בית סוריכ, ביצע את פיגוע הירי בהר אדר ב-26 בספטמבר 2017, בו נהרגו לוחם משמר הגבול, רב-סמל ראשון סולומון גברייה ואנשי כוחות הביטחון יוסף עותמאן ואור אריש ז"ל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

"כל המרחם על האכזרים…הגיע הזמן לבצע מהפך!!!

אין עליך אור!!!!!
ייחצון מעולה!!!!
איזה יופי
חחחחחח
אומץ יהודי אמיתי
ותודה למערכת
תביאו עוד דברים עוצמתיים כאלו בשפע ותמיד

מה זה זעם בימין ?
מי בשילטון כבר שנים ?
הימין אשם ומצטדק בבגץ

מישהו שאל את עצמו היכן נתניהו ראש ממשלת הימין, או שמתברר לנו שוב פעם, שאין כלום כי לא היה כלום ולעניינו הוא לא ימין כי אף פעם הוא לא היה ימין.

מישהו יודע מה מיספר בלפון של חפרת שיבוצים בגצ?

לא יהיה כלום כי לא היה כלום! ביבי לשילטון!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו