צילום: דובר צה"ל

תיעוד מקסדת הטייס בתרגיל האווירי הגדול ביותר בישראל • צפו

במשך עשרה ימים התאמנו כ-1,200 אנשי צוות אוויר טכנאים מ-8 מדינות שונות בבסיס חיל האוויר עובדה בדרום הארץ. לאחר עשרות טיסות הגיע היום התרגיל האווירי הגדול לסיומו. מפקד חיה"א: "התרגיל משקף את איכותו ורמתו של חיל האוויר הישראלי"

התרגיל האווירי הגדול ביותר שנערך אי פעם בישראל הגיע היום (ה') לסיומו. חילות אוויר משבע מדינות ברחבי העולם השתתפו בתרגיל ה-"BLUE FLAG" שנערך בשבועיים האחרונים בבסיס עובדה.

בתרגיל הנוכחי השתתפו מספר שיא של מדינות: יוון, פולין, איטליה, ארצות הברית ובפעם הראשונה השתתפו בו גם חילות האוויר של צרפת, הודו וגרמניה.


מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, סיכם: "מדינות המזרח התיכון משתנות ללא הרף ואליהן נוספים שחקנים וארגונים שאנו צריכים להבין כיצד להתמודד עם כל אחד מהם. אם אנו רוצים להשפיע יחד על המציאות שנראה בעוד עשור, עלינו להתכונן יחד, לייצר פתרונות משותפים ולבנות תכנית בינלאומית בעלת השפעה אפקטיבית".

האלוף נורקין הוסיף: "התרגיל משקף למדינות העולם את איכותו של צה"ל ואת רמתו של חיל האוויר הישראלי, את איכות האנשים שמתחזקים ומטיסים את המטוסים שלנו, אני חושב שללא כל ספק זו תעודת כבוד לצה"ל ולמדינת ישראל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ממש משעמם ולא מעניין

התמונות ממקומות ממש "משגעים" !
מה שמפריע בתמונה זה המטוסים…….

ל-JDN אני רואה שהשתדרגתם והתחלתם לשים בתמונת הכותרת קובץ GIF (תמונות נעות). יפה.

למה הסרטים שמגיעים מפיקוד העורף/משטרה לוקח להם זמן להיפתח או שנפתחים ובאמצע זה נתקע

המטוסים מודבקים לתמונות נוף

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו