דן חלוץ פרש מקדימה על רקע המשבר סביב גיוס החרדים

הרמטכ"ל לשעבר שתמך במופז לראשות קדימה עוזב אותו – "למופז אין מה לחפש בהפגנה הערב"

החלוץ שפרש – בעוד שהפוליטיקאים מנסים לגרוף קולות בהשתתפות בהפגנת הערב בתל אביב, מפתיע הרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ, ובוחר בדרכו לתפוס כותרות. לפני שנסע חלוץ להפגנה הספיק להודיע, כי הוא פורש ממפלגת קדימה. "אני פורש מקדימה", אמר חלוץ לכלי התקשורת, "אקרא לכל מי שהתפקד בעקבותיי לקדימה לשקול מחדש את דרכו. המשחקים הללו – קצנו בהם".

קרא עוד:

[postim]

פרישתו מהווה מכה לא נעימה לשאול מופז. בפריימריז לקדימה, תמך חלוץ במופז, אך הערב החליט לשים קץ לידידות, וכמתנת פרידה אף שלח לו עקיצה. "כדאי שהפוליטיקאים שיושבים בממשלה, במקום לבוא להפגין, יעשו את המעשה שנדרש כשיושבים בממשלה. מה הציניות הזו לבוא להפגין ולהצטרף לאנשי המחאה, הם הרי לא רצו להפגין".

כדי שלא נטעה למי הכוונה, מסביר חלוץ, "אני מתכוון לפוליטיקאים שהם חלק מהקואליציה ובאים להפגין נגד הקואליציה, איזה מין דבר זה? זה נראה לי דבר הזוי שיכול להתקיים במדינתנו, אבל אלה הדברים, אנחנו מורגלים בהם. אני שומע מה שאנשים אומרים, אני אינני דבוק לתנועה פוליטית, אני דבוק לדבר אחד: לזה שיהיה יותר טוב. אם אני אוכל להשפיע – מה טוב, ואם לא – אני אשתדל לעשות ככל יכולתי".

חלוץ לא מניח, "אני חושב שמשחקי מילים בנוסחאות שיצליחו למצוא הפוליטיקאים, לא יביאו מזור לבעיה. הבעיה שמונחת לפתחנו אינה של פראיירים, אלא של אנשים שחרדים לגורל המדינה ואני חושב שצריך לעשות סוף לדבר הזה. החוק הזה דרך אגב הוא מאוד פשוט: כל בן 18 במדינת ישראל חייב שירות אזרחי או צבאי ובדרך הזו לצאת לדרך. תהליך היישום ייקח זמן, זה ברור, אבל אי אפשר להתחבא מאחורי מילים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

יימח ויידח.
עפרא לפומיה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו