צילום: פלאש 90

סקר חדש: נתניהו והליכוד מובילים, ש"ס מתאוששת

סקר חדש שנערך בצל הסערות הקואליציוניות ופרשיות השחיתות מלמד כי לו היו הבחירות נערכות כיום, היתה מפלגת הליכוד נחלשת מעט אך עדיין זוכה למספר המנדטים הגבוה ביותר. אחריה ברשימה: יש עתיד והמחנה הציוני • לנתונים המלאים

פרשת חוק ההמלצות נותנת את אותותיה. על פי סקר שפורסם הערב (ב') בחדשות 2, לו הבחירות היו נערכות היום, הליכוד עדיין היה המפלגה הגדולה ביותר, עם 24 מנדטים. יש עתיד מתחזקת במעט ועולה ל-22 מנדטים. ואילו המחנה הציוני נחלשת ל-18 מנדטים.

הבית היהודי מקבלת 12 מנדטים, עלייה של ארבעה מושבים לעומת הכנסת הנוכחית. הרשימה המשותפת שומרת על כוחה ומקבלת גם היא 12 מנדטים.

מפלגת יהדות התורה מתחזקת במנדט אחד משישה לשבעה מנדטים. ואילו ש"ס מתייצבת קצת, לאחר שבשבועות האחרונים היה ספק אם היא עוברת את אחוז החסימה, ומקבלת חמישה מנדטים.

הצניחה הגדולה בסקר היא של מפלגת כולנו, שיורדת לשישה מנדטים בלבד.

שאלה נוספת שנשאלה בסקר, נגעה למי הועמד המתאים ביותר לראשות הממשלה. גם הפעם ראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל בפער ניכר על מתחריו. התמודדות ראש בראש מול אבי גבאי, נתניהו מקבל 39% לעומת 19% ליו"ר מפלגת העבודה. כשמדובר על התמודדות מול יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, הפער יותר קטן: 35% לנתניהו לעומת 20% ללפיד

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

תוצאות הסקר שלי :
הליכוד – 35
כולנו – 8
יש עתיד – 8
המחנ"צ -23
מרצ – 4
הרשימה המשותפת – 12
ישראל ביתנו – 4
הבית היהודי – 12
ש"ס – 7
יהדות התורה – 7

מה עם ליברמן?

אם ערוץ 2 אומרים שלנתניהו יש 24 זה אומר שיש לו 30

לא עובר את אחוז החסימה

מפלגתו של ליברמן – ישראל ביתנו, קיבלה בסקר 4 מנדטים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו