אמנון דנקנר בעקבות זכאותו של אולמרט: "על פרקליט המדינה להתאבד"

דנקנר הנחשב לאחד המקורבים ביותר של אולמרט אמר את הדברים לאחר הקראת גזר הדין - " לדור גרם שראש הממשלה יתפטר. ושחיי מליוני ישראלים שונו לרעה", אמר דנקנר.

שמחת רעים – ההודעה על זכאותו בעיקרי סעיפי האישום של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, גררה תגובות שונות בקרב מקורבי אולמרט, כמו בקרב מתנגדיו. בתגובה חריפה ביותר התבטא מקורבו הטוב של אולמרט, העיתונאי אמנון דנקנר, שאמר לאחר מתן הכרעת הדין כי "על פרקליט המדינה לא רק להתפטר, אלא להתאבד".

קרא עוד:

[postim]

דנקנר שלא הסתיר את שמחתו מזכאותו של חברו הטוב, אמר: "זהו יום מאושר. כל מה שטענו הוכח. לבי עולה על גדותיו כשאני חושב על מה שחברי הטוב והיקר עבר בשנים האלו, ואיך זה נגמר. זה נגמר נהדר והיה מיותר". דנקנר המשיך, "אני חושב שגם התקשורת שהתנפלה על אהוד אולמרט וצידדה בעמדת הפרקליטות, וגם הפרקליטות עצמה, חייבת לחשוב איך הם התנהגו ואיך העבירו שבעה מדורי הגיהנום אדם שלא היה צריך לעבור את זה, אני שמח בשמחתו. זה יום נפלא".

בהתייחסותו לתובעים אמר דנקנר: "פרקליט המדינה הזה (לדור, ש.ל) גרם בעדות המוקדמת של פרשת טלנסקי שראש הממשלה יתפטר. הוא הביא לכך שחיי מליוני ישראלים שונו. לדעתי לרעה. הוא עשה פוטש משפטי. זו לא הפעם הראשונה שאני מטיח מילים קשות. הם יכולים להתבייש ולעשות חשבון נפש".

כאמור, הבוקר זיכה בית המשפט המחוזי בירושלים את אולמרט מכל האישומים נגדו בפרשות "ראשונטורס" ו-"פרשת טלנסקי", והרשיע אותו בפרשת "מרכז ההשקעות". בניגוד לזכאותו של אולמרט, ראש לשכתו לשעבר הגב' שולה זקן, כן הורשעה בעבירות של קבלת דבר במרמה והפרת אמונים בפרשת "ראשונטורס".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו