צילום: פלאש 90

אזעקת צבע אדום נשמעה בעוטף עזה

אזעקת צבע אדום הופעלה הערב (ג') במועצה האזורית חוף אשקלון. האזעקה נשמעה בשעה 22:47 ביישובים יד מרדכי ונתיב העשרה. הרקטה נפלה בשטח פתוח ובחסדי שמים לא היו נפגעים או נזק

אזעקת צבע אדום הופעלה הערב (ג') במועצה האזורית חוף אשקלון. האזעקה נשמעה בשעה 22:47 ביישובים יד מרדכי ונתיב העשרה. בהמשך התברר כי רקטה שנורתה מעזה התפוצצה בשטח פתוח, לא גרמה לנפגעים או לנזק.

אמש יירטה מערכת כיפת ברזל רקטה ששוגרה מרצועת עזה בשמי אשקלון. איש לא נפגע ולא דווח על נזק. הרקטה שנורתה מרצועת עזה גרמה להפעלת אזעקה באשקלון וביישובים רבים במועצה האזורית חוף אשקלון. בתגובה לירי תקף צה"ל באמצעות ירי טנק וחיל האוויר עמדות של חמאס בצפון הרצועה.

קרדיט: יואב ממן

מהצבא נמסר כי "צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה".

בין היתר נשמעו אזעקות גם באזור התעשייה אשקלון, באר גנים, ברכיה, הודיה, כפר סילבר, משען, ניר ישראל, בית שקמה, בת הדר, גיאה, מבקיעים, תלמי יפה, זיקים, כרמיה, יד מרדכי ונתיב העשרה.

בערב שבת נורו רקטות מעזה לשדרות. אחת פגעה ברחבת חנייה בשכונת מגורים בעיר, והמשך התברר כי רקטה נוספת פגעה בגן ילדים. רקטה נוספת יורטה על ידי מערכת כיפת ברזל. גם במקרים אלה לא היו נפגעים.
//www.jdn.co.il/news/israel/920110
בעקבות ירי הרקטות הפציצו מטוסי חיל האוויר מתחם אימונים ומחסן אמצעי לחימה של חמאס בצפון הרצועה בעקבות ירי רקטות לעבר עוטף עזה. בעזה דיווחו כי 15 נפצעו בתקיפות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו