בארא פארק – צלבי קרס על כתלי בית חולים במרכז העיר

תושבים נדהמו לראות צלבי קרס על קירות בית החולים ומיהרו להזעיק את המשטרה – התושבים אומרים: "למרות מגמת האנטישמיות הניכרת בארה"ב, ריסוס על בי"ח במרכז העיר מהווה עליה משמעותית, ומדאיג מאוד"

חייבים לעצור – שוב גילויי אנטשימיות בלב ליבה של העיר בארא פארק בניו יארק. תושבי העיר נדהמו לראות אתמול בבוקר (ג) כתובות נאצה על כתלי בית החולים Maimonides (מיימונידס) השוכן במרכז בארא פארק, ברחוב 48 – 10 ave. על קירות בית החולים רוססו צלבי קרס וכתובות נאצה אנטשימיים חמורים ביותר.

קרא עוד:

[postim]
התושבים ההמומים מיהרו להזעיק את המשטרה שהחלה בחקירה מקיפה על זהות הפורעים. תושבי המקום סיפרו ל JDN כי לאחרונה התרבו גילויי האנטישמיות בארה"ב, ומדי פעם ניתן לראות צעיר גוי המתגרה גם כאן באיזור עם יהודים, ומשמיע קללות וביטויי גנאי נגד היהודים”. משטרת המחוז מצידה משתדלת לשמור על הסדר, לטפל בכל מגמה של אנטישמיות, ועוצרת חשודים בפרשיות השונות.

"אין ספק, שכתובות נאצה חריפים על גבי קירות בית חולים, השוכנת במרכז בארא פארק, מקום בו עוברים ושבים עשרות אלפי יהודים בכל יום, מהווה עליית מדרגה משמעותית בסכנת האנטישמיות, ויש צורך לחקור עד תום את הנוגעים בדבר, ולמגר את התופעה הגוברת ונכנסת כמעט לשגרת החיים בניו יארק”, אמרו התושבים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו