Yonatan Sindel/Flash90

המפכ"ל: חקירת ביטן מתקדמת למרות שהוא שומר על זכות השתיקה

המפכ"ל התייחס לשתיקתו של חבר הכנסת בחקירתו האחרונה, ואמר כי התיק מתקדם בכל מקרה גם ללא אמירותיו. "אין צורך שביטן ידבר כדי להתקדם בתיק. אנחנו עובדים בקצב המקסימלי האפשרי, אלה תיקים כבדים מאוד", אמר אלשיך

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב רוני אלשיך אמר היום (שני) לוואלה! NEWS כי חוקרי המשטרה אינם זקוקים לשיתוף הפעולה המלא של ח"כ דוד ביטן (הליכוד) במהלך החקירה כדי להתקדם בתיק. זאת, בהמשך לחקירתו האחרונה של חבר הכנסת החשוד בעבירות של שוחד, ובה שמר על זכות השתיקה במשך כשעתיים.

"אנחנו לא זקוקים לאמירה שלו במהלך חקירה כדי לטפל בתיק הזה. כמו שאתם רואים, התיק מתקדם. לא אפרט מעבר לכך", אמר אלשיך. "אנחנו מתעקשים לא לדבר על חקירות מתנהלות מעבר להודעות רשמיות ואנחנו עומדים בזה בצורה מכובדת. זו טובת החקירה, בוודאי ובוודאי כאשר ישנו צו איסור פרסום", הוסיף.

המפכ"ל אמר: "בסופו של דבר, אנחנו עובדים בקצב המקסימלי שאנחנו מסוגלים לעבוד בו. התיקים האלה הם תיקים כבדים כמו שאתם מבינים, אבל לא ארחיב מעבר לזה".

ביום חמישי נחקר ביטן במשרדי להב 433. במהלך החקירה הוציא לחוקרים פתק שבו כתב: "בהמשך למה שאמרתי בחקירה הקודמת, אתם מאלצים אנשים למסור נגדי עדויות שקר ולכן אני מחליט לשמור על זכות השתיקה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עוד לא היה כאן במדינה בן אדם
יותר טיפש נקלה ובזוי מרוני אלשייך
הרי כולם יודעים שיש לך עניין אישי נגד ביטן
ושהמשטרה בראשותך ובהובלה
שלך מתנכלת לו אישית
אז אתה צריך ברוב טיפשותך גם
לרוץ לספר את זה לכולם בקול רעש גדול?????

עצם הדיבור של אלשייך מראה שהמצב עם החקירה לא מתקדמת לשום מקום עוד שיטה פסיכולוגית לאיים על ביטן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו