נשיא המועצת חיזק את לומדי התורה: "מחזיקים את העולם"

בסעודת מלווה מלכה לרגל הילולת הקדושים הרמב"ם ורבי יעקב אבוחצירא זצוק"ל השתתף נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן שליט"א שנשא דברים וחיזק את לומדי התורה

במעמד מאות אנשים נערכה במוצאי שבת האחרונה סעודת 'מלווה מלכה' לרגל הילולת הקדושים, הרמב"ם ורבי יעקב אבוחצירא זצ"ל, על ידי מוסדות 'כאייל תערוג' שבראשות הגר"א עמרמי שליט"א, ראש ישיבת 'אמרי שפר'.

את המעמד פיאר בנוכחותו נשיא מועצת חכמי התורה, מרן הרב שלום כהן שליט"א, שאף נשא בו דברים על הזכות שקיימת בהשתתפות במעמד הילולת הצדיקים הקדושים.

"לומדי התורה מחזיקים את העולם, כל בן תורה חייב להוסיף שעות של יגיעה ועמל", התבטא הגר"ש כהן לאחר שנשאל על ידי הגר"א עמרמי על הדברים שצריכים חיזוק. "זאת השליחות שלנו, וכך נזכה בסייעתא דשמיא לגאולה קרובה במהרה בימינו", חתם נשיא המועצת את דבריו. הגר"א עמרמי הודה לנשיא המועצת על דברי התורה והחיזוק שנאמרו לקהל הרחב.

רבה של באר שבע, הגאון רבי יהודה דרעי שליט"א, שכיבד את המעמד בהשתתפותו נאם אף הוא: "בערב זה של הילולת הצדיקים, חייבים לסנגר על הדור שלנו,זכינו שיש עשרות אלפי אנשים שלומדים תורה בכל העולם".

עוד השתתפו במעמד: ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי, סגן ראש עיריית ירושלים הרב צביקה כהן, חבר מועצת העיר ירושלים הרב שמאל מרציאנו, נדיבים ואישי ציבור.

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו