ח"כ סמוטריץ' נסע מאחורי הרכב שנפגע מהירי: "עצרנו להגיש עזרה"

פיגוע הירי בשומרון: כוחות צה"ל מבצעים סריקות אחר המחבל. בנוסף, מחסומים נפרסו באזור שכם. ח"כ בצלאל סמוטריץ' נסע עם רכבו מאחורי הרכב שנפגע: "עצרנו להגיש עזרה ראשונה וכעת חוזר הביתה. מציאות בלתי סבירה של תת אדם שבא לזרוע הרס"

פיגוע הירי סמוך לחוות גלעד: כוחות צה"ל סגרו צירים ופרסו מחסומים באזור שכם ומבצעים סריקות אחר המחבל שביצע את הפיגוע ונמלט מהזירה.

בתוך כך, ח"כ בצלאל סמוטריץ נסע עם רכבו מספר רכבים מאחורי הרכב שנפגע. "דם יהודי אינו הפקר! מספר רכבים לפניי, על ציר גלעד, פיגוע נורא עם תוצאות קשות. עצרנו להגיש עזרה ראשונה וכעת חוזר הביתה", הוא כתב בהודעה לתקשורת.

סמוטריץ' הוסיף: "מציאות בלתי סבירה של תת אדם שבא לזרוע הרס. אדוני שר הביטחון זה חייב להיפסק! הנחה את כוחות הביטחון לפעול ביד קשה! הבהר לפלסטינים שעל כל פעולה כזאת הם ישלמו מחיר יקר".

בוידאו: ראש מועצת יש"ע בזירת הפיגוע

ממועצת יש"ע נמסר: "רק היום פורסמה רשימת התשלומים אותם מעניקה הרשות הפלסטינית למחבלים ולמשפחותיהם. בשנה החולפת שילמה הרשות לאסירים ולמשפחות מחבלים מתאבדים מעל למיליארד שקל במטרה לתמוך בטרור ולהגביר אותו. אנו דורשים מראש הממשלה להפסיק את האווילות הזאת שמקדמת את הטרור במדינת ישראל".

//www.jdn.co.il/breakingnews/935062

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אולי המטרה המקורית הייתה לפגוע בסמוטריץ'?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו