צילום: פלאש 90

ליברמן חושף: "חמאס מנסה להוציא פיגועים גם מדרום לבנון"

שר הביטחון ביקר היום את לוחמי הימ"מ שנפצעו בהיתקלות בג'נין והתייחס לבריחתו של מפקד חוליית המחבלים: " הוא ייתפס במהרה ונסגור איתו חשבון. הוא צריך לדעת שהוא חי כרגע חיי כלב בבריחה, הוא חי על זמן שאול, ונשיג אותו"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ביקר בצהרים את לוחמי הימ"מ שנפצעו במהלך חילופי האש עם חוליית המחבלים שרצחה את הרב רזיאל שבח הי"ד. בצאתו מהביקור התייחס ליברמן להימלטות של מפקד החוליה מהזירה ואמר: "הוא ייתפס במהרה ונסגור איתו חשבון…הוא צריך לדעת שהוא חי כרגע חיי כלב בבריחה, הוא חי על זמן שאול, ונשיג אותו".

לדבריו, "אנחנו יודעים מי המחבלים, מי הסייענים ומי האנשים הנוספים שהיו סייענים לפיגוע ונגיע לכולם…אף אחד לא יסתובב חופשי, נגיע לכולם והם ישלמו את מלוא המחיר".

//www.jdn.co.il/video/940172

בשיחה עם כלי התקשורת הוסיף השר ליברמן: "באופן כללי צריך להבין שחמאס, שמתקשה להוציא היום פיגועים מרצועת עזה ונמצא שם במצב מאוד מאוד קשה, מנסה כרגע להוציא פיגועים מיהודה ושומרון וגם מנסה לפתח זירות חדשות, קודם כל בדרום לבנון. מה שצריך להדאיג זה הניסיון שלהם לפתח תשתיות טרור בדרום לבנון ולנסות גם משם לאיים על מדינת ישראל".

לדבריו, "אנחנו לא נסכים שמצד אחד חמאס ידבר על המצוקה, על הסיוע ההומניטרי ומצד שני ינסה להוציא פיגועים מיהודה ושומרון או לבנות תשתיות טרור בדרום לבנון. זה לא יקרה…גם הידידות הידוק הקשרים בין חיזבאללה לחמאס זה דבר שאנחנו עוקבים אחריו ולכל התפתחות תהיה תשובה הולמת".


(בוידאו: כך נראה בית המחבל שנהרס על ידי צה"ל)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו