Nati Shohat/Flash90.

אגד עתרה לבית הדין לעבודה נגד השביתה המתוכננת מחר

אגד עתר לבית הדין לעבודה בדרישה בהולה ודחופה למתן צו מניעה נגד ההסתדרות. הנהלת אגד: מדובר בשביתה בלתי חוקית בעליל ולא מתקיימת עילת שביתה לגיטימית. השביתה היא איוולת וטירוף הפוגעת באופן בלתי מידתי בציבור הנוסעים

אגד הגיש היום אחה״צ לבית הדין לעבודה בקשה בהולה ודחופה להורות להסתדרות ולוועד העובדים שלא להשבית את קווי השירות של אגד להשבתת מחאה שנקבעה למחר. העתירה הוגשה על ידי עו״ד ארנה שר שותפה במשרד נ. פינברג ושות׳ המייצגת את הנהלת אגד.

מהבקשה עולה כי הנהלת אגד סבורה כי מדובר בשביתה בלתי חוקית בעליל וכי לא מתקיימת עילת שביתה לגיטימית.

דובר אגד רון רטנר: "השביתה הזו היא טירוף ואיוולת של פגיעה בלתי מידתית בציבור הנוסעים, משתמשי התחבורה הציבורית ברחבי הארץ. השביתה הזו לא תואמה עם הנהלת אגד ואנו מתנגדים לה בתוקף וקוראים להסתדרות לחזור בה מהכוונה להשבית. אנו בטוחים שבית הדין יורה להסתדרות לקיים את העבודה מחר כסידרה בכל קווי השירות ברחבי הארץ".

דובר אגד הוסיף כי "התופעה של אלימות כלפי נהגים, כמו גם כנגד נותני שירות בכלל במיגזר הציבורי, היא תופעה שיש להילחם בה ולעקור אותה מן השורש ואולם אגד לא יתן יד לפגיעה גורפת בנוסעים ובלקוחות". דובר אגד הוסיף עוד כי "באגד נערכים לכל תרחיש באמצעות גיוס חברים, גמלאים, עובדי המטה והמשק, לעבודה בקווי השירות כדי לצמצם את הפגיעה בציבור הנוסעים".

במחאה על האלימות: קווי אגד יושבתו מחר לשעתיים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו