אלדד יניב ומני נפתלי בימים אחרים. צילום: פלאש 90

"עושה עלי סיבוב": קרע בין מני נפתלי לאלדד יניב

נתניהו לא מזיל דמעה: אחרי למעלה משנה של הפגנות משותפות בהובלתם - מני נפתלי ואלדד יניב מתפצלים. הראשון יפגין בפ"ת והשני בתל אביב. "מהיום שהוא נכנס למחאה הזהירו אותי שהוא מושחת ולא נקי", אומר מני נפתלי עד אלדד יניב

נתניהו מאחל בהצלחה לשני הצדדים: קרע עמוק נוצר בימים האחרונים בין מובילי המחאה "נגד השחיתות", אלדד יניב ומני נפתלי. "מהיום שהוא נכנס למחאה הזהירו אותי שהוא מושחת ולא נקי, אבל אני לא התייחסתי….אני עובד מאוד קשה אבל הבן אדם ממומן. כל היום מרים סרטונים. זרמתי עם זה אבל גיליתי שהכול אצלו פוליטי", אמר אתמול נפתלי בראיון לערוץ 10.

בעקבות הקרע, גם המחאה עצמה תתפצל: אלדד יניב ימשיך להוביל את ההפגנה השבועית בשדרות רוטשילד בתל אביב, ואילו מני נפתלי יחזור להפגין מול ביתו של היועמ"ש בפתח תקווה.

נפתלי גם כעס על יניב שהתראיין בתכנית שבה הוא "הושפל" לטענתו. "כעסתי שהוא הלך לתוכנית שלהם בלי להגיד לי למרות שהם השפילו אותי, והוא מנצל את התוכנית כדי להרים את עצמו ועוד להתרפס בפניהם", כך נפתלי בראיון ל'ידיעות אחרונות'.

לדבריו, "אלדד יכול היה לוותר על הריאיון הזה. גם לי קוראים כל הזמן לריאיונות אבל אני מסנן. הוא לא מסנן. אמרתי לו: 'שמע, זה לא נראה טוב'. כעסתי גם על הדברים שאמר אצלם. אם הוא מפגין איתי מול הבתים של כחלון, שקד ונתניהו – אז מה הוא אומר בראיון שכחלון וביבי לא מושחתים. הם גרמו לו להגיד שהוא ליצן".

עוד מדברי נפתלי בראיון: "אלדד יניב גרם לי להרגיש שהוא עושה סיבוב על המחאה. הוא מנצל את המחאה כדי לקדם את עצמו במפלגת העבודה. הוא מציג את עצמו כבעל הבית של המחאה בזמן שאני עושה את כל העבודה השחורה. אמרתי לו: 'עד כאן. אני לא מוכן יותר', ומעכשיו אני תופס ממנו מרחק".

הכתובת היתה על הקיר? צפו: "אנחנו הולכים להפתיע את מנדלבליט"

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בהצלחה לשני הצדדים.

ונלחמו מצרים במצרים

קשר רשעים אינו מן המניין !

הכל מתחיל ונגמר בכסף !
למני נפתלי יוצא העיניים, מהכסף שזורם לאלדד יניב
ויניב כמו עו"ד מפולפל מסביר לו שכל הכסף הולך לפיתוח אפליקציות ומיזמים חברתיים, כדי למלא את הכיכרות.
אבל מני המסכן, סוחב את החברים מהשכונה, כל מוצ"ש להפגנות ולא מקבל על זה שקל
למה, כמה כבר עולה לשלוח הודעת ווצאפ או לעשות כמה שיחות טלפון לחברים ?
נו תגידו אתם, לא מסכן הבחור ?

למה כולם פה מגוננים על נתניהו המושחת??
מה יש לכם איתו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו