זחאלקה ו(ח"כ לשעבר) גטאס. צילום: פלאש 90

המשטרה ממליצה להעמיד 3 חברי כנסת של בל"ד לדין

המשטרה סיימה את חקירת החשדות לעבירות מרמה במפלגת בל"ד והודיעה כל המלצתה להעמיד לדין שורה של בכירים, בהם חברי הכנסת זועבי, זחאלקה ואזברגה

משטרת ישראל סיימה חקירה נרחבת בעניינה של מפלגת בל"ד ובעלי תפקידים מרכזיים אחרים בחשד לביצוע עבירות בתחום טוהר המידות וכן עבירות נוספות. במסגרת החקירה, נחקרו מספר רב של מעורבים, חלקם באזהרה, לרבות נבחרי ציבור, המוכרים שבהם: הח"כים המכהנים של המפלגה – חנין זועבי, ג'מאל זחאלקה וג'מעה אזברגה..

"החקירה התנהלה ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433, ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, ועניינה דיווחים שהועברו למבקר המדינה על ידי המפלגה בנוגע לכספי תרומות בבחירות 2013 ובנוגע לדיווחים על הוצאות בבחירות 2015. עם סיום החקירה סבורה היחידה החוקרת כי נתגבשה תשתית ראייתית לכאורה כנגד בעלי תפקידים במפלגה, כל אחד על פי חלקו לביסוס החשד למעורבות בעבירות מתחום טוהר המידות, קבלת דבר במרמה, זיוף, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים וכן עבירות נוספות.

תיק החקירה הועבר לעיון הפרקליטות לצורך עיון והחלטה", נמסר מהמשטרה.

פרשת השחיתות בבל"ד: 2 חברי כנסת ייחקרו היום במשטרה

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

משהו לא תקין במערכת החקירות והמשפטים במדינה!!!
מה רוצים מ3 אנשים טובים שהם לא ימניים ולא דתיים, אז מה העבירה שלהם? שהם לא מחללים שבת? באמת חציית כל גבול! להעמיד ערבים לדין, משהו השתבש פה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו