Flash90

גבאי מתרסק בסקרים ומתחרה בלפיד במאבק נגד חוק המרכולים

בצל ההתרסקות בסקרים, יו"ר מפלגת העבודה, אבי גבאי שוחח באחרונה עם ראשי ערים שונות וקרא להם לחוקק חוקי עזר שיאפשרו את פתיחת העסקים בעריהם תוך חילול קדושת השבת, ובכל לעקוף את חוק המרכולים, שאושרה במליאת הכנסת

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, שוחח אמש עם ראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר, וקרא לו לכנס בהקדם את מועצת העיר ולקיים הצבעה לאישור חוק העזר העירוני לפתיחת מרכולים בשבת.

הדברים מגיעים על רקע הירידה של מפלגת העבודה בסקרים, והעובדה שבחירתו של גבאי לראשות המפלגה, שהעלתה תחילה את כמות המנדטים של המפלגה, מתבררת בהצלחה רגעית והמפלגה שבה להפסיד מצביעים ליש עתיד של יאיר לפיד. אולי לכן, בחר גבאי להפוך שוב לקיצוני נגד הדת.

בהודעת מפלגת המחנה הציוני נכתב כי "במסגרת המאבק בחוק המרכולים שוחח גבאי בשבועות האחרונים עם ראשי ערים נוספים בניהם רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים, מוטי ששון, ראש עיריית חולון וחי אדיב, ראש עיריית הוד השרון. גבאי הביע תמיכה במאבקם של התושבים להשארת בתי העסק פתוחים בשבת, וקרא לראשי ערים נוספות לחוקק חוקי עזר עירוניים שיאפשרו את פתיחת המרכולים בניגוד להצעת החוק של הממשלה. 

בשיחה עם זינגר הדגיש גבאי את החשיבות בקביעת אופי השבת בעיר על פי רצונם של התושבים. "אנחנו מכבדים את השבת אבל מתנגדים לכפייה דתית" אמר גבאי. "תושבי רמת גן צריכים לחיות את חייהם כפי שהם רוצים ולא להיות בני ערובה של שר שיחליט עבורם אם בעיר שלהם יפתחו מרכולים בשבת או לא. אני מאמין בחופש של כל קהילה לקבוע את הכללים שלה ולהיאבק ולמחות על כך".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אבי גבאי אמר אתמול או שלשום שלפיד אין לו סיכוי להיות ראש ממשלה בגלל החרדים, האידיוט הזה לא מבין שגם הוא עצמו לא יוכל להתקדם אם יילחם בחרדים.

אידיוט

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו