תוך שבוע: למעלה מ-500 משפחות במאגר "קשר איתן" של יד לאחים

תחת הכותרת "קשר איתן" ומשפט המפתח: "בשבילך זו שיחת טלפון, בשבילה זה עולם ומלואו" - השיק ארגון יד לאחים קמפיין מיוחד של הקמת מאגר משפחות מתנדבות לליווי ניצולות המחלקה להצלה מטמיעה * המטרה: מסע של חיזוק, אמונה ותקווה בקרב הניצולות העושות את צעדיהן הראשונים בשובן ליהדות

"בשבילך זו שיחת טלפון, בשבילה זה עולם ומלואו. קבלי מיד לאחים מספר טלפון של אישה שניצלה מקשרים עם בן מיעוטים, וחוותה קושי וניתוק ממשפחתה ומהעם היהודי. היא זקוקה עתה לנפש תומכת, רגישה, אשר תעניק לה חום ועידוד. היא זקוקה למילים התומכות שלך. לרגש היהודי שבך. העבירי לה את החוויות היומיומיות המדהימות שלך כאמא יהודייה, ותני לה כוח לגלות את מה שהיא באמת, יהודייה חזקה. הכניסי אותה למעגל הידידות שלך. באמצעות שיחת טלפון שבועית, תוכלי לצאת עמה למסע של חיזוק, אמונה ותקווה. קחי לך זכות גדולה! מאות ניצולות מצפות לקול היהודי שלך!".

קרא עוד:

[postim]

כזה הוא נוסח המודעה שפורסמה לפני כשבוע במוקדים שונים על ידי ארגון הפעילים יד לאחים. המטרה הייתה להעמיק את הקשר שנוצר בין הניצולות שמחולצות מהכפרים הערביים ולטעת בלב כל אחת מהן חיזוק, אמונה ותקווה. "אין כמו קשר אישי שנוצר בין ניצולה שהותירה עולם שלם מאחור ופונה אל העתיד לבין אישה כלבבה, שיכולה להעניק לה דוגמה בוהקת של חיים יהודיים", הסבירו ביד לאחים. הרקע לעצם הפנייה נעוץ גם בכך שמשפחותיהן הביולוגיות של חלק גדול מהניצולות ניתקו עמן כל מגע ואינן מעוניינות בכל קשר.

מאז השקת הקמפיין, נרשמה במוקד המיוחד שנפתח לשם כך ביד לאחים היענות מרגשת של מאות משפחות שמבקשות לפתוח את ליבן לטובת אחיותיהן היוצאות מאפלה לאורה. נכון לסוף השבוע, נרשמו יותר מ-500 פונות במאגר. כל אחת מהפונות קיבלה שאלון אישי באשר לאופי הפעילות ההתנדבותית שהן מבקשות להשתלב בה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו