Miriam Alster/Flash90

באופוזיציה מאשימים: יו"ר הקואליציה מחרים את החוקים שלנו

יואל חסון מאשים כי "יו"ר הקואליציה, דודי אמסלם בשקט בשקט דואג להמשיך את "החרם" הילדותי שלו על חוקי האופוזיציה שפוגע באזרחי ישראל". אמסלם: "התנהלותה של האופוזיציה בחודשים האחרונים מזכירה את טענת הקוזאק הנגזל"

יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ יואל חסון אמר היום בפתח ישיבת הסיעה כי "בזמן שקלטות מכל עבר פותחות מהדורות, יו"ר הקואליציה, דודי אמסלם בשקט בשקט דואג להמשיך את "החרם" הילדותי שלו על חוקי האופוזיציה שפוגע באזרחי ישראל". לדברי חסון, "כל שבוע הצעות החוק של האופוזיציה ושל המחנה הציוני בפרט מושלכות לצד בזמן שהקואליציה לא סופרת – לא את הנכים, לא את הקשישים ולא את האוכלוסיות הכי מוחלשות בישראל.

"אנחנו במחנה הציוני לא נקיים מו"מ על המובן מאליו. לא נקיים מו"מ על חובתנו להיאבק בחקיקה קיצונית, רעה ומושחתת". חסון המשיך כי "העובדה שוועדת שרים לענייני חקיקה הפכה ללא יותר מכלי ציני שנועד לסחוט את האופוזיציה, היא פגיעה חמורה בהפרדת הרשויות, בדמוקרטיה, בכללים בסיסיים של הגינות, ויותר מכל – באזרחי מדינת ישראל".

טענות דומות נשמעו כבר אתמול, ויו"ר הקואליציה, ח"כ דודי אמסלם מסר בתגובה כי "התנהלותה של האופוזיציה בחודשים האחרונים מזכירה את טענת הקוזאק הנגזל. נחצו קווים אדומים בין אישיים שאינם ראויים וכלל לא מכבדים, בטח לא את זה של הכנסת.

אמסלם פירט. "זה התחיל מכך שבאופוזיציה מרחו ובזבזו זמן כנסת יקר על תרגילים פוליטיים קטנים ומיותרים; מה שגרם לעומס רב בקידום החקיקה. המשיך עם מדיניות הקיזוזים הנוקשה של האופוזיציה לאחר שסירבו לקזז את חה"כ גליק ויוגב בזמן שהם יושבים שבעה על יקיריהם. הגדילו לעשות עם התרגיל הלא אנושי בזמן לווית הרב שבח הי"ד, אז משכו את כל ההסתייגויות למרות שהוגדר מראש זמן דיבור על החוק במליאה וזאת בידיעה כי ישנם מספר חברי כנסת ושרים מהקואליציה שמשתתפים בלוויה.

"כידוע, בכנסת ישראל יש באופן קבוע עומס חקיקתי כך שלא תמיד מצליחים לקדם בזמן סביר חלק נכבד מהם", הסביר יו"ר הקואליציה. לדבריו, "היות והתנהלותם בחודשים האחרונים החמירה סוגיה זו, החלטתי להעדיף קידום חקיקה קואליציונית, שהיא לא פחות חשובה מחוקי האופוזיציה".

ח"כ אמסלם הוסיף כי "כל עוד ימשיכו באופוזיציה לנהוג כך, נמשיך במדיניות זו. חשוב לציין שבשבוע שעבר שוחחתי על כך ארוכות עם ח"כ שלח והבהרתי את עמדתי בנושא. סוכם כי נקיים בהקדם פגישה עם ראשי האופוזיציה, על מנת לנסות ולהגיע להסדר ראוי ואנושי להתנהלות מכובדת בין שני הצדדים".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

התנהלות נבונה של יו"ר הקואליציה, לא איומים ולא צעקות רק מתנהג איתם בדיוק כפי שהם מתנהגים עם הקואליציה" תענה כסיל כאיוולתו "

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו