חוות גלעד. צילום: פלאש 90

ליברמן: אישור חוות גלעד יועלה בממשלה ביום ראשון הקרוב

ביום ראשון: הסדרת חוות גלעד, כך הבטיח שר הביטחון לדבריו, שהצעת ההחלטה בנושא תאושר בישיבת הממשלה הקרובה. כזכור, ראש הממשלה דחה פעמיים את העלאת אישור היישוב. יוסי דגן: "הסדרת חוות גלעד היא צעד ציוני וערכי"

שר הביטחון אביגדור ליברמן מצהיר הערבכי אישור חוות גלעד יתבצע בישיבת הממשלה הקרובה. לדיברי ליברמן "הבטחנו והצעת המחליטים להסדרת המאחז חוות גלעד, כישוב מן המניין, תובא לאישור הממשלה ביום ראשון הקרוב"

דבריו של ליברמן באים על רקע אי-הבאת ההצעה לאישור הממשלה כשבועיים אחרי שנרצח הרב רזיאל שבח הי"ד בפיגוע הירי סמוך למאחז כזכור, ראש הממשלה דחה מסיבות 'מדיניות' פעמיים את העלאת אישור היישוב בישיבות הממשלה.

הנושא הועלה לדיון בישיבת ראשי הקואליציה ביום ראשון השבוע ושרי הליכוד התרעמו על כך שההבטחה לתושבי חוות גלעד לא התקיימה. נתניהו טען בתגובה כי העיכוב בהעלאת נושא חוות גלעד בממשלה נוצר מטעמים טקטיים וכי הנושא יעלה בשבוע הבא בתיאום עם יוזם הצעת המחליטים, שר הביטחון ליברמן. נתניהו הוסיף ואמר לשרים כי מי שמבקרים את העיכוב בהחלטה יודעים שהנושא יעלה בשבוע הבא והם עושים זאת רק בניסיון להציג זאת בהמשך כהישג שלהם.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הודה לשר הביטחון על הודעתו. "זהו צעד ציוני וערכי נכון ומענה אמיתי וראוי לטרור", אמר דגן. "יידעו המרצחים ואויבי ישראל, כי לא רק שלא יצליחו להחליש את אחיזתינו בארצנו על ידי הטרור הנפשע, אלא להיפך: עם ישראל חי לנצח נצחים".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו