צילום: פלאש 90

דיווח: במפלגת 'העבודה' בודקים את הדחת גבאי

מסורת עריפת הראשים חוזרת ל'עבודה' מהר מהצפוי. חכי"ם בדקו אפשרות להדיח את היו"ר הטרי אבי גבאי מראשות המפלגה לאור הדשדוש הנמשך בסקרים. ה'עבודה': "סיפורי מעשיות מרתקים ותלושים מהמציאות"

עיתון 'ישראל היום' חושף הבוקר כי חצי שנה בלבד אחרי שאבי גבאי נבחר ליו"ר המפלגה – הסכינים במפלגת 'העבודה' כבר נשלפות. על פי הפרסום מספר חברי כנסת מהמפלגה דנו השבוע באפשרות להדיח את גבאי מתפקידו באמצעות פילוג הסיעה בכנסת. חברי הכנסת במפלגת 'העבודה' ערכו בדיקה משפטית ולפיה אם 10 חברי כנסת יודיעו על פילוגם, הם יכולים לקחת את שם המפלגה ומוסדותיה ולהשאיר את גבאי ללא מפלגה.

אבי גבאי שנבחר לראשות המפלגה לפני כחצי שנה והיה נראה כי יביא רוח חדשה למפלגה ואכן החלו להתפרסם סקרים מעודדים למפלגה אך בתקופה האחרונה המפלגה חוזרת לדשדש בסקרים. כך לדוגמה בסקר שפורסם הבוקר המחנה הציוני מקבלת 13 מנדטים בלבד לעומת 24 ליש עתיד. על פי הפרסום של ישראל היום חכי"ם רבים במפלגת העבודה, גם אלו שתמכו בגבאי הגיעו למסקנה כי במצב הנוכחי בבחירות הבאות ימצאו את עצמם מחוץ לכנסת.

על פי החוק מפלגה שמחצית מחבריה רוצים להתפלג הם מקבלים את מנגנון המפלגה ואת שמה. כך שמפלגת העבודה ללא ה'תנועה' בראשות ציפי לבני היא 18 חכי"ם ואם 10 מהם יתפלגו יוכלו לקבל לידיהם את המפלגה ללא אבי גבאי.

מפלגת 'העבודה' מסרו בתגובה "בחירת גבאי ליו"ר מטרידה מאוד את היושבים בבלפור, לכן מאז נהנים קוראי 'ישראל היום' מסיפורי מעשיות מרתקים ותלושים מהמציאות. נמשיך במסע שלנו לניצחון".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו