צפו: המורדים בסוריה הפילו מטוס רוסי והרגו את הטייס

כוחות המורדים הסורים, שממוקמים במחוז אידליב שבצפון המדינה, הפילו מטוס קרב רוסי בשעה שזה הפגיז את העיר סראקב הנתונה לשליטת האופוזיציה. הקרמלין אישר כי הטייס מת מפצעיו, לאחר שנשבה. בתוך כך, שלושה חיילים טורקיים נהרגו בסוריה

רשת "אוריינט ניוז", התומכת באופוזיציה הסורית דיווחה הערב (שבת) כי כוחות המורדים הסורים, שממוקמים במחוז אידליב שבצפון המדינה, הפילו מטוס קרב רוסי בשעה שזה הפגיז את העיר סראקב, שנמצאת במחוז ונתונה לשליטת האופוזיציה.

עוד נמסר כי המטוס הרוסי שהופל המריא משדה התעופה חמימים, המשמש את חיל האוויר הרוסי בסוריה והופל באמצעות טיל מונחה חום. על פי הדיווח, הטייס נפצע קשה אך הצליח להיחלץ מכלי הטיס וצנח ממנו, ונשבה בידי המורדים הסורים. לאחר מכן, משרד ההגנה הרוסי אישר כי הטייס מת מפצעיו בשבי.

בוידאו: המטוס הרוסי לאחר שנפל:

בתוך כך, הצבא הטורקי טען כי שניים מחייליו נהרגו בסוריה, וכי חייל שלישי נהרג בצד הטורקי של הגבול, במהלך התקפה של אנשי מיליציה כורדים סורים. עד כה נהרגו שמונה חיילים טורקים, ולפחות 24 לוחמי אופוזיציה סורים של בעלות הברית במתקפת אנקרה, שהחלה לפני שבועיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חיות אדם

"הטייס מת מפצעיו בשבי" לא צריך לחשוב הרבה להבין שהרוסים עצמם ירו בכולם שם כולל על הטייס הרוסי שלא יישאר שם חייל רוסי בשבי

אללה הוא אכבר

בשניה:0040 אפשר לראות שנפלט מהמטוס משהו שנראה כמו "כסא המפלט" (כלומר שהטייס הפעיל את הכסא להצלת חייו-אני הייתי אומר לו שעדיף לו למות מהנפילה ולא מהשובים האכזריים)
אבל יכול להיות שזה עשן שנפלט בגלל אמל"ח שהתפוצץ.

מי ספר כמה פעמים המסריט אומר "אללה הוא אכבר"?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו