צילום: פלאש 90

בפעם השביעית: ביטן ייחקר ביום ראשון

תיק 1803: חבר הכנסת דוד ביטן יגיע ביום ראשון לחקירה נוספת ביחידת להב 433 משטרה. ביטן חשוד בפרשת השחיתות בראשון לציון בו גם חשוד ראש העיר ובכירים נוספים. האם ביטן ימשיך לשמור על זכות שתיקה?

חבר הכנסת דוד ביטן זומן לחקירה נוספת בפרשת השחיתות שבה הוא חשוד בקבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים, שתתקיים ביום ראשון הקרוב בשעות הבוקר. בחקירות הקודמות שלו בחר ביטן שלא לשתף פעולה עם החוקרים, לאחר שלא התקבלה בקשתו להתעמת עם העדים המרכזיים נגדו, ועל כן לא ברור אם הפעם ימשיך לשתוק או יבחר לדבר.

ביטן יגיע ככל הנראה בשעה 09:00 בבוקר למתקני יחידה להב 433 לחקירתו השביעית בפרשת השחיתות בראשון לציון. במסגרת החקירה התפתחו מגעים עם הקבלן משה יוסף לחתימה על הסכם עד מדינה בפרשה, ועל פי הידוע יוסף העיד כי ביטן קיבל שוחד בסך מאות אלפי שקלים לאורך שנים, גם כאשר כיהן בתפקידו בכנסת.

בתחילת החודש עוכבו לחקירה באזהרה במסגרת הפרשה ארבעה בני אדם: המשנה לראש עיריית תל אביב ארנון גלעדי, פעילת ליכוד ושני קבלנים. הארבעה חשודים במעורבות לכאורה בעבירות מתחום טוהר המידות, שוחד, הלבנת הון ועבירות לפי חוק מע"מ ופקודת מס הכנסה.

עיכובם לחקירה היה תוצר של עדותם של יוסף ויזם הנדל"ן דרור גלזר, שמסרו מידע רב לחוקרים. לפי גלזר, הוא העביר לביטן 250 אלף שקלים באמצעות יוסף.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו