תיעוד מהמבצע המצרי נגד דאעש: לחימה מהאוויר, הים והיבשה

לפחות 16 חמושים נהרגו ועוד ארבעה נעצרו במבצע הנרחב שבו פתח צבא מצרים במטרה למגר את ארגוני הטרור במדינה, ובראשם שלוחת "המדינה האסלאמית". בנוסף, הושמדו 66 מטרות, שכללו מצבורי נשק וכלי רכב ששימשו את פעילי הטרור • צפו

דובר הכוחות המזוינים במצרים מסר כי במסגרת המבצע הנרחב של הצבא המצרי למיגור ארגוני הטרור במדינה, בדגש על שלוחת המדינה האסלאמית – דאעש בחצי האי סיני, נהרגו לפחות 16 מחבלים חמושים וארבעה נוספים נעצרו.

עוד מסר הצבא כי הושמדו 66 מטרות, שכללו מצבורי נשק וכלי רכב ששימשו את פעילי הטרור. המבצע מרכז בעיקר בסיני, אך מתנהל גם בדלתא של הנילוס ובאזורי המדבר במערב המדינה.

נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי, שצפוי לזכות ללא תחרות של ממש בבחירות לנשיאות בחודש הבא, הורה לצבא בנובמבר למגר את ארגוני הטרור בתוך שלושה חודשים, אחרי הטבח במסגד בסיני. יותר מ-300 איש נרצחו, בפיגוע הטרור הקטלני ביותר בתולדות מצרים, שהיה שיאו של קמפיין של ארגונים אסלאמיים קיצוניים נגד משטרו של א-סיסי שהחל ב-2013, אחרי הדחתו של הנשיא מוחמד מורסי.

המבצע משלב כוחות מחיל האוויר, הים והיבשה של צבא מצרים, בשיתוף פעולה עם כוחות המשטרה ומשמר הגבול. "חיל האוויר פגע והשמיד 66 מטרות של גורמי טרור, ששימשו אותם להסתתר מהתקפות אוויריות וארטילריה", נמסר.

//www.jdn.co.il/news/world_news/951159

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

קול הרעם מקהיר

המצרים נראים כאלה פרימיטיבים, אפסים, רועדים מהצל של עצמם, הציוד ישן וכבד ובכלל לא מרשים, אז אל תבנו על זה שהם יחסלו את דאעש….

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו