Hadas Parush/Flash90

סוריה: אנחנו מכינים הפתעות נוספות לישראל אם תתקוף שוב

סגן שר החוץ הסורי איים כי ישראל תופתע מאוד מיכולות צבא אסד להגיב על מתקפות: "הם יראו הפתעות נוספות בכל פעם שינסו לתקוף את סוריה" הוא הוסיף כי "ישראל חשבה שמלחמת ההתשה גרמה לנו להיות חסרי יכולת להתמודד מולה"

(צילום ממצלמת אבטחה מהכפר כעביה תיעד את רגעי התרסקות מטוס חיל האוויר שננטש לאחר שנפגע מירי נ"מ של צבא סוריה)

ממשלת סוריה אמרה היום (שלישי) כי היא מכינה "הפתעות נוספות" לישראל אם תמשיך לתקוף בשטחה. זאת אחרי שמערכות ההגנה האווירית שלה הפילו את מטוס הקרב ביום שבת האחרון, אחרי שזה תקף את עמדת הפיקוד שממנה הופעל המל"ט האיראני שחדר לשטח ישראל ויעדים אחרים במדינה.

"יש לי ביטחון מלא שהצד התוקפן יופתע מאוד, כי הוא חשב שהמלחמה הזאת – מלחמת ההתשה שסוריה נחשפת אליה במשך שנים – לא איפשרה לה להתמודד עם התקפות", אמר סגן שר החוץ הסורי, איימן סוסאן, במסיבת עיתונאים בדמשק. "אינשאללה, הם ייתקלו בעוד הפתעות כשהם ינסו לתקוף את סוריה".

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס למתיחות בצפון בישיבת שרי הליכוד ואמר: "הצבנו קווים אדומים ברורים – פעלנו ונמשיך לפעול לפיהם". נתניהו אף אמר: "אתמול נתנו מכות קשות לכוחות איראן וסוריה, והבהרנו בצורה חד משמעית לכולם, שכללי הפעולה שלנו לא השתנו במאומה. אנו נמשיך לפגוע בכל נסיון לפגוע בנו ובכל פגיעה בנו. זו היתה המדיניות שלנו, וזו תשאר המדיניות שלנו".

//www.jdn.co.il/breakingnews/952820

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

חפרתם עם הסרטון הזה……………

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו