חידון פורים לילדי ארגון "לאורו נלך" בצפת

לאחר סדרת מבחנים ארוכה ומקיפה נבחרו מצטיינים במסגרת מבצע "לאורו נלך" הילדים התכנסו באולם גולד החדש לחידון מפואר ולטקס חלוקת תעודות בו חולקו פרסים יקרים כמיטב המסורת של הפרוייקט. מאות תלמידים השתתפו באירוע והריעו לחבריהם שהוכיחו את הצטיינותם. המצטיינים עלו אחד אחד לבמה וקבלו את התעודה והפרסים מידי סגן ראש העיר הרב נהוראי לחיאני שליט"א ומנהלי הת"ת • צילום: דוד כהן - צפת

זכתה העיר צפת שמזה מספר שנים הוקם פרוייקט "לאורו נלך" ללימוד ההלכה ע"י תינוקות של בית רבן לע"נ מרן רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל.
בכל שנה נבחר נושא מרכזי בהתייעצות עם מרן הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א, ולאחר למידת החומר התלמידים נבחנים עליו, באירוע רב רושם של חידון עירוני מפואר הכולל חלוקת פרסים ספרים ותעודות.
השנה, לאחר התייעצות עם מרן הראשון לציון שליט"א, נבחר ללמוד את הלכות פורים כנושא השנתי. מרן הראשון לציון שליט"א נתן את רשותו וברכתו להעתיק את הלכות פורים עבור החוברת המרשימה והמוקפדת שהופקה עבור החידון ע"י המחלקה לתרבות תורנית מתוך ספרו המפורסם ילקוט יוסף, ואף שלח בכתי"ק את ברכתו לתלמידים המשתתפים בפרוייקט.
החוברת חולקה בין כל התתי"ם הספרדים בעיר, והתלמידים שיננו את ההלכות במשך ימים רבים תוך עידוד של הוריהם ורבניהם והוכיחו ידענות מרשימה.
לאחר סדרת מבחנים ארוכה ומקיפה נבחרו המצטיינים. כל התלמידים שהשתתפו בפרוייקט מחמשה תלמודי תורה בעיר, התכנסו באולם גולד החדש לחידון מפואר ולטקס חלוקת תעודות בו חולקו פרסים בשווי אלפי שקלים, כמיטב המסורת של הפרוייקט. מעל 500 תלמידים ישבו אחד על יד השני באחדות מופלאה והריעו לחבריהם שהוכיחו את הצטיינותם. המצטיינים עלו אחד אחד לבמה וקבלו את התעודה והפרסים מידי סגן ראש העיר הרב נהוראי לחיאני שליט"א ומנהלי הת"ת.
הטקס נערך בהשתתפות סגן ראש העיר ויו"ר המחלקה לתרבות תורנית הרב נהוראי לחיאני שליט"א שריגש את הנאספים והקריא על הבמה את הברכה המיוחדת שכתב הראשל"צ למשתתפי החידון. כמו כן בהשתתפות הרב נחמן גלבך שליט"א יו"ר מנהל חינוך חרדי, מנהלי התתי"ם: הרב רפאל דאנה שליט"א מנהל ת"ת "דרך חכמה", הרב אוריאל דבוש שליט"א מנהל ת"ת "אלקבץ", הרב דב הלן שליט"א מנהל ת"ת "צמח דוד", הרב בנימין כהן שליט"א מנהל ת"ת "פרחי כהונה", ת"ת "גנזי המלך" עם המנהלת, וכאמור תלמידי התתי"ם ששקדו ולמדו את הלכות חג הפורים.

צילום: דוד כהן – צפת

 

הכתבות המעניינות ביותר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו