אילוסטרציה. Yonatan Sindel/Flash90

שרת המשפטים: לא נאפשר יותר צילומים בהארכות מעצר

שרת המשפטים איילת שקד השיבה במליאת הכנסת לשאילתה דחופה של חברת הכנסת רויטל סויד בנוגע לצילום חשודים במעצר ואמרה: "דיברתי על כך עם נשיאת בית המשפט העליון. אני חושבת שבשעה שנלקחת חירותו של אדם אסור שיילקח גם כבודו"

ביקורת רבה נשמעה בתקופה האחרונה על הנוהל לפיו מכניסים את החשודים המובלים להערכות מעצר לחדר לצורך צילומים תקשורתיים. חברת הכנסת רויטל סויד, שאלה על כך במליאת הכנסת את שרת המשפטים איילת שקד שהשיבה כי הנוהל ייפסק.

"האם לצלם חשודה, סטלה הנדלר (חשודה בתיק 4000), במשך דקות ארוכות כשהיא מגיחה מתאי מעצר האם זאת זכות הציבור לדעת? זה ביזוי והשפלה. מבקשת שתודיעי שאת יוצאת נגד התופעה", אמרה סויד לשקד.

שרת המשפטים השיבה: "בחודשים האחרונים דיברתי על כך עם נשיאת בית המשפט העליון. אני חושבת שבשעה שנלקחת חירותו של אדם אסור שיילקח גם כבודו וזה מה שקורה. לעתים זכות הציבור לדעת נסוגה מפני כבוד האדם והיא איננה כוללת זכות למציצנות. צריך להפסיק עם זה. שוחחתי על כך עם הנשיאה ובהחלט בכוונתנו לשנות את הנוהל".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה לוקח לה חודשים רבים לדבר עם הנשיאה על זה, בושה וחרפה שיהודים מתנהגים כצמאי דם, ואנחנו צריכים לראות תמונות כאלו, כל פעם שאני רואה תמונה של עצור, אני חושב לעצמי כמה סבל השפלה ובזיון הוא עובר, לא נתנסה בזה

תשמעו, היא בסוף תחזור בתשובה.. עם כזה שכל ישר.

כבודם של חשודים מבוזה מזה שנים הרבה. עד לחקירות תיקי נתניהו, לא שעו לכך שועי הארץ. מה יום מיומיים?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו