הלב נקרע: "אני מקבלת את הדין באהבה. לא חכמה להאמין רק כשקל"

כוכב השחר: מאות משתתפים כעת במסע הלוויתו של עדיאל קולמן הי"ד, שנרצח אתמול בפיגוע הדקירה בעיר העתיקה בירושלים • האם השכולה: "אני מרגישה שהשם נותן לי את הכוחות. החלטתי לבחור בחיים וביקשתי מהילדים שיתנו לי את הכוח לזה"

בישוב כוכב השחר מתקשים לעכל את דבר הירצחו של עדיאל קולמן הי"ד בפיגוע הדקירה בירושלים אתמול. שכניו ומכריו של הנרצח מספרים על איש משפחה מסור ושכן שראשון לסייע לכל מה שנצרך.

הבוקר בשעה 11:00 החל מסע הלוויתו של עדיאל הי"ד בישוב בו התגורר. צילומים: הדס פרוש / פלאש 90

אמו של עדיאל, יעל, סיפרה הבוקר על התחושות הקשות. "אתמול כבר בדרך לבית החולים הרגשתי שהוא לא איתנו, אבל אמרתי לילדים אנחנו בוחרים בחיים…הרופאים ניסו לייצב את מצבו ואז כלתי התקשרה ואמרה שהמצב לא פשוט…ידעתי שאין דרך חזרה. בעלי נכנס לחדר ונפרד ממנו, אני לא רציתי להיכנס".

היא הוסיפה: "בעוד חודש יש חתונה לבת שלנו שנולדה בניר עציון. אנחנו ממשיכים בחיים. הילדים שלנו גרים בכל חבלי ארץ ישראל. אני מברכת אותנו שעדיאל יהיה מליץ יושר עלינו".

"אני מרגישה בחוש שהקב"ה נותן לי את הכוחות. אתמול היה לי רגע מכונן כאשר הייתי בדרך לבית החולים והרגשתי שהוא כבר לא איתנו. אמרתי לעצמי אני אקבל עלי את הדין באהבה, מה שבורא עולם יחליט. זה לא חכמה להאמין בקדוש ברוך הוא רק כשהכל טוב, צריך להאמין בו גם כשקשה. החלטתי לבחור בחיים וביקשתי מהילדים שיתנו לי את הכוח לזה".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מילים יפים ומחזקים של אמא יהודיה. אשרינו שזכינו לעם כזה.

אישה אמיצה

נקום ה' נקמת דם עבדיך השפוך…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו