"שבר על שבר הושברנו" • האדמו"ר מצאנז ביכה את לכתו של זקן האדמו"רים

במעמד הנחת אבן הפינה לקריית 'איילת השחר' בביתר עילית, על שמו של מרן הגראי"ל זצ"ל, שבו השתתפו רבנים, אדמו"רים וקהל רב, ביכה כ"ק האדמו"ר מצאנז את פטירתו של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל • "היה מתמיד עצום"

בביתר עילית נערך הערב (שני) מעמד הנחת אבן הפינה לשכונת 'איילת השחר', על שמו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל, שצפויה להיבנות בעיר, ובו השתתפו רבנים, אדמו"רים, אישי ציבור וקהל רב.

כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א, שהשתתף במעמד ונשא דברים, התייחס במשאו לאבידות שאיבד כלל ישראל עם פטירתם לאחרונה של מרנן גדולי הדור זצ"ל. במיוחד ביכה האדמו"ר את לכתו בשבוע האחרון של זקן האדמו"רים, כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל.

"שבר על שבר הושברנו", אמר האדמו"ר בכאב עמוק.

"אנו עומדים כעת באמצע ימי השבעה של הרבי מויז'ניץ ממונסי זצ"ל שהיה מתמיד עצום, וחודשים ספורים מהסתלקות ראש הישיבה זצ"ל שעל שמו הוקמה היישוב החדש כאן בביתר".

יצויין, כי בין האדמו"ר מצאנז שליט"א לבין האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי זצ"ל שררה ידידות עמוקה והערכה יוצאת דופן. רק לפני חודשיים ביקר האדמו"ר מצאנז את האדמו"ר זצ"ל, זאת כששהה לצד אימו הרבנית לרפו"ש בבית החולים 'הר סיני' במנהטן. האדמו"ר, ששבת במקום במהלך השבת, ניגש לפני תפילות השבת לחדר שבו אושפז האדמו"ר זצ"ל, ובירכו בברכת 'גוט שבת' ושאל בשלומו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו