זירת הפיגוע. ציולם: יונתן סינדל / פלאש 90

הפיגוע בעיר העתיקה: 8 סוחרים נעצרו בחשד לאי-מניעת פשע

"בתחקור מעמיק של הרגעים בו התרחש הפיגוע ועד לניטרול המפגע ע"י השוטרים, כי במקום שהו אותה העת 8 אנשים נוספים הסוחרים ומתגוררים במקום. עפ"י החשד, אלו הבחינו במתרחש ולא פעלו בכדי למנוע ו/או לצמצם את הפגיעה באזרח שנרצח"

חקירת פיגוע הדקירה שבמהלכו נרצח עדיאל קולמן הי"ד: המשטרה עצרה 8 סוחרים ערבים שהבחינו במתרחש ולא ניסו למנוע את המעשה או לצמצם את השפעתו.

"בתחקור מעמיק של הרגעים בו התרחש הפיגוע ועד לניטרול המפגע ע"י השוטרים, כי במקום שהו אותה העת 8 אנשים נוספים הסוחרים ומתגוררים במקום. עפ"י החשד, אלו הבחינו במתרחש ולא פעלו בכדי למנוע ו\או לצמצם את הפגיעה באזרח שנרצח", נמסר מהמשטרה.

החשודים בגילאי 15-67, נעצרו ע"י חוקרי המשטרה אמש והובאו לחקירה ביחידה המרכזית בחשד ל'אי מניעת פשע'. 2 שוחררו בתום החקירה.

בשעות הצהריים, יובאו 6 מהחשודים בפני בית המשפט לדיון בעניינם.

"משטרת ישראל תפעל למיצוי החקירה עם החשודים ומיצוי הדין עם מי מהם שיכול היה למנוע ו\או לצמצם את הפגיעה, דבר שעלול היה להציל את חייו של הנרצח".

עוד ציינו במשטרה, פריסת הכוחות המתוגברת בשטח, הן במערב ובמזרח ירושלים וברחבי העיר העתיקה, נמשכת מזה תקופה ארוכה והיא נועדה למנוע ולסכל כל נסיון של כל גורם לפגוע בחפים מפשע. התגובה המהירה, המיידית והנחושה של השוטרים בכל אירוע המתרחש בשטח היא פועל יוצא של ההיערכות המבצעית בכלל גזרת ירושלים.

//www.jdn.co.il/breakingnews/969259

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שטויות. פיגוע המוני כנגדינו הינו גזירה משמיים על חולשת הדור כדי לעורר אותנו. זה לא בגלל שום דבר אחר חוץ מכך. כל איש ישראל צריך לעשות תשובה אמיתית באמת וברצון בלבד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו