סיעת 'שלומי אמונים' בכינוס חג בהשתתפות סגן השר מאיר פרוש

סיעת 'שלומי אמונים' ערכה כינוס חג מיוחד בהשתתפות יו"ר הסיעה, סגן השר מאיר פרוש, ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, וחברי מועצת העיר בני ברק

סיעת 'שלומי אמונים – הכלל חסידי' ערכה היום (שני) כינוס חג מיוחד בהשתתפות יו"ר הסיעה, סגן השר מאיר פרוש, ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, ראש עיריית אלעד ישראל פרוש, וחברי המועצה מרמורשטיין; לאנגזם ואברמוביץ. כמו כן, השתתפו פעילים רבים מהסיעה, בראשם הרב מרמורשטיין והרב גרליץ.

את הנאום המרכזי נשא סגן השר מאיר פרוש , שהתייחס בדבריו לאחדות שתביא הישגים לציבור החסידי בעיר: "אנחנו נמצאים  תקופה לפני הבחירות בה חושבים הרבה, זה הזמן  להפנים איך ניתן לעשות טוב יותר עם השני. זה יכול לקרות כשיש יותר כוחות, יותר יכולות ועבודה באחדות".

חנוך זייברט, ראש עיריית בני ברק, העלה אף הוא על נס את שיתוף הפעולה בין הסיעות החסידיות המרכיבות את אגודת ישראל: "האחדות והשיתוף הפעולה בין נציגי אגו"י מכל הסיעות האגודאיות נמצא ברמה תקדימית ומביא השגים אדירים בארצי ובמקומי".

חבר מועצת העיר הרב קוסטליץ שיבח בכנס את היענות והירתמות מצד ראש העיר:  "אחרי תקופה של כמה שנים אנחנו יכולים להצביע על הרבה הצלחות, הצלחנו להגיע למקומות שבעבר לא הצלנו להגיע אליהם, זה באמצעות שיתוף פעולה פורה עם ראש העיר, אפשר לומר שאנו  שותפים מלאים בהנהגת הספינה". כמו כן, שיבח קוסטליץ את הרב יוסי גרליץ על מהפכת החינוך לנוער בישיבות הזקוקים לסיוע שהוביל בבני ברק בפרט בשנים האחרונות.

דברים דומים אמרו גם שאר חברי מועצת העיר. כך למשל, הרב חיים מאיר לאנגזם הצהיר: "כל מוסד או תושב בב"ב שפונה לנציגים נענה בצורה חיובית ומלאה". הרב פרץ אברמוביץ, חבר מועצת העיר, אמר: "הציבור הכלל חסידי מאוד התפתח בשנים האחרונות בעיר, כמות המוסדות עלתה בצורה דרסטית,  ואפשר לומר שהם מקבלים עזרה וסיוע מהנציגים בשיתוף עם ראש העיר. לא הזנחנו גם את העשיה לפרט והקמנו את הלשכה לפניות הציבור שנותנת מענה לפרט, למאות פניות, אנשים יודעים שיש אוזן קשבת".

את הכינוס נעל הרב מרמורשטיין, שאמר: "מדובר בכנס מאוד חשוב, יש אנשים שיכולים כל היום להתלונן, יש אנשים שיודעים להיות מאושרים ולעזור אחד לשני, חברי העירייה עושים ככל שהם יכולים וצריך להודות להם, לחזק אותם. מאחל לכולם המשך עשיה מבורכת. השאיפה שלנו שראש העיר ימשיך להוביל את העיר".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו