צילום: פלאש 90

אסון בבני ברק: תינוק בן 6 חודשים נפטר במיטתו

ברוך דיין האמת: כוחות הצלה הוזעקו לתינוק כבן 6 חודשים מבני ברק שנמצא ללא הכרה בביתו, וביצעו בו פעולות החייאה תוך כדי פינוי לבית החולים בלינסון, שם נקבע מותו כעבור זמן קצר

כוחות הצלה הוזעקו הלילה לרחוב בן יוסף בבני ברק בעקבות דיווח על תינוק שאות ללא הכרה במיטתו. הכוחות העניקו לתינוק כבן ה-6 חודשים טיפול רפואי ראשוני וביצעו בו פעולות החייאה תוך כדי פינוי לבית החולים בלינסון בפתח תקווה, שם מצבו של התינוק הוגדר אנוש וכעבור זמן קצר נאלצו בבית החולים לקבוע את מותו.

משה הורוביץ חובש הצלה – מד"א שהגיע במהירות למקום סיפר: "מדובר בתינוק שנמצא במיטתו כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק ונשימה. ביצעתי בו פעולות החייאה וסיוע נשימתי בסיוע חובשים נוספים מארגון "הצלה". במהלך פעולות ההחייאה הצטרפתי לצוות אמבולנס של מד"א המאויש במתנדבי "הצלה" שפינה את התינוק תוך פעולות החייאה לחבירה עם ניידת טיפול נמרץ להמשך פינוי לבית החולים בילינסון בפתח תקווה שם ממשיכים הרופאים במאמצים להציל את חייו".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה הקטע לפרסם כל פינוי שקורה בבני ברק?

אז מדוע צריך לפרסם זאת? כדי שכולם יהיו בהבל? כבר מפחיד לפתוח אתר חדשות שמא יהיה כתבה על עוד אסון עם תינוקות.

אמרו שזה נכד של אחד מראשי הישיבות- משהו יודע משהו?

בן 6 זה לא תינוק

איזה תגובות מחרידות!!! מזעזע!!! תינוק בן 6 חודשים נפטר וזה מה שיש לכם לומר, כל פינוי בבני ברק, מדוע לפרסם, נכד של אחד מראשי הישיבות, בן 6 חודשים זה לא תינוק (אז מה זה?).
אנשים קטנים!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו