ומי מסרב לגנות את אסד? יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה

יו"ר 'הרשימה המשותפת', שמיהר להגיב בזעזוע לסרטון הירי בגבול רצועת עזה ("מי שנתן את הפקודה לירות במפגינים לא חמושים הוא מי שמסוכן באמת"), בוחר לגלות סלחנות בכל מה שקשור לקצב מדמשק: "לא מאמין שהוא ביצע מתקפה כימית"

הצביעות של איימן עודה: יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, שמיהר לגנות בחריפות את התנהלות צה"ל בגבול הרצועה ("סרטון שמחריד את הנפש, צהלות השמחה על לקיחת חיים ומה שעל פניו נראה כמו הוצאה להורג של מי שלא סיכן איש. החייל שירה וצילם צריך לעמוד לדין אבל מי שנתן את הפקודה לירות במפגינים לא חמושים הוא מי שמסוכן באמת"), מגלה סלחנות מצמררת בנוגע לפשעיו של רוצח ההמונים מדמשק..

"אין הוכחה שצבא אסד אחראי למעשה הזוועה בדומא. בסוריה קורים הרבה פשעי מלחמה, צריך לגנות בתוקף כל פגיעה באזרח. אתה יכול לראות את דאעש וג'בחת אל נוסרה", כך עודה ע"פ דיווח במעריב.

לדבריו, "אתה רוצה להוציא ממני את המילה אסד, שהוא ביצע. אני יודע מי הם אויבי העם הסורי והאחדות בסוריה, ומי החריב את סוריה. אני רוצה שנחיה בדמוקרטיה, גם בישראל, גם בפלסטין וגם בסוריה. אני לא טיפש שנסחף אחרי דברים לא נכונים. אני לא מקבל את הטענה של האמריקאים, של השקרן הגדול טראמפ. אסד עובר מהצלחה להצלחה בתקופה האחרונה.

עוד כמה חודשים הוא ישלוט בסוריה, האם זה הזמן שהוא יבצע מתקפה כימית? אתה יודע כמה מדינות נמצאות בסוריה? גם טורקיה, גם דאעש, גם אל נוסרה. אם אתה רוצה להיות חבר של דאעש ואל נוסרה אז מברוק עליך. אני בעד אחדות סוריה ודמוקרטיה בסוריה. זה לא מאבק דמוקרטי נגד המשטר, זה מדינות המפרץ עם דאעש וג'בחת אל נוסרה. אם אתה מחפש שהם ישלטו שם אתה אויב העם הסורי".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כדאי באמת שאיימן עודה יעבור להתגורר בסוריה
אצל חבירו רופא הילדים ההומני והאציל באשר אסד
ושיזכור לקחת עימו ביחד את כל חביריו מהרשימה המשותפת
וגם כמה חבר'ה ממר"ץ ועוד שמאלנים
ושם תהיה להם דמוקרטיה למופת

כפי הנראה הוא סבור שבהעדר אינטרס פוליטי לגינוי , שפך דם של ערבים אינו סיבה מספקת.

דוקא בנושא סוריה הוא משמיע דברים חכמים מאוד

אין מה לכעוס עליו, הוא מזיק רק לאנשים שתחת חסותו
על אף שזה מעצבן אנשים לשמוע אותו, ההצלחה נמצאת
במדינות שיודעות לשמוע אנשים אחרים ולתת להם להוציא קיטור

חמור בן של חמור .
כן אסד דמוקרט מובהק.
ואף אחד לא יכול להוכיח אחרת .
כי חמור בן חמור אמר.

ימ"ש וזכרו!
יש לו עיניים של רוצח!
אני לא מכיר את ההיסטוריה שלו אבל אני בטוח שיש לו רקע רצחני!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו