"המצב מזכיר לי את שנת 73, כשלא ראו את המלחמה שמתקרבת"

ראש אמ"ן לשעבר, האלוף במיל' עמוס ידלין, בסקירה קודרת על המצב באזור: "מאז 67 ו-73 לא היה מאי כל כך מסוכן. מציע לנו להיות יותר צנועים". נסראללה: "יש לנו טילים מדוייקים שיכולים לפגוע בכל מטרה בשטח מדינת ישראל"

המתיחות בין ישראל לאיראן: ראש אמ"ן לשעבר, האלוף במילואים עמוס ידלין, העניק הבוקר ראיון לאתר YNET והשמיע סקירה קודרת על המצב. "מאז 67 ו-73 לא היה מאי כל כך מסוכן. מציע לנו להיות יותר צנועים. יום העצמאות הזה הזכיר לי את יום העצמאות שלפני 73, כאשר לא ראו את המלחמה שמתקרבת", כך ידלין.

הוא הדגיש כי "אסור לנו לתת לאירן להתבסס בסוריה, אבל צריך להיות מדוייקים".

בתוך כך, בנאום שנשא אתמול מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, הוא שב ואיים על ישראל מפני מה שצפוי לה במערכה הבאה. בין היתר הוא הצהיר כי "יש לנו טילים מדוייקים שיכולים לפגוע בכל מטרה בשטח מדינת ישראל".


(בוידאו: רגע שיגור הטילים לעבר הבסיס)

כזכור, סגן מפקד משמרות המהפכה של איראן, חוסיין סלאמי, פנה לישראל בדרשת יום השישי ואמר: "אתם נצורים בכל מקום בשטחים הכבושים. אין לכם מקום לברוח אליו חוץ מהים..אל תסמכו על הבסיסים האוויריים שלכם כי הם יצאו מפעולה מהר".

לדבריו, "האצבעות מונחות על ההדק והטילים מוכנים בכל רגע לשיגור".
//www.jdn.co.il/breakingnews/982619
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס מוקדם יותר למתיחות ואמר: "אנחנו עומדים איתן מול מי שמאיים להשמידנו. אנו בטוחים ביכולתנו להגן על עצמנו בכוחות עצמנו. נמצאים איתנו כאן לוחמי מחתרות וותיקי קרבות, שגבורתם משמשת לנו מופת. אנחנו שומעים את האיומים מאיראן. לוחמי צה"ל וזרועות הביטחון ערוכים לכל התפתחות. ניאבק במי שינסה לפגוע בנו. לא נירתע מהמחיר, ונגבה את המחיר ממבקשי נפשנו. צה"ל נכון למשימה, והעם יעמוד".

הוא הוסיף ואמר: "אני מודה למנהיגי העולם ששלחו לנו ברכות לחגיגות ה-70, בראשם נשיא בת בריתנו האיתנה ארה"ב דונלד טראמפ, ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין. ברכות אלו משקפות את מעמדה העולה של ישראל בין האומות. מחגיגות ה-70 נצא לדרך – ונטפס הלאה במעלה ההר לפסגות רמות אף יותר".

קרא עוד בנושא:
//www.jdn.co.il/breakingnews/982307
//www.jdn.co.il/breakingnews/951959
//www.jdn.co.il/breakingnews/981792

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה לא צחוק….
צריכים לרחמי שמים מרובים

שימו לב על מה אנחנו סומכים, ציטוט דברי נתניהו "אנו בטוחים ביכולתנו להגן על עצמנו בכוחות עצמנו".
פסוק מפורש בתורה "כוחי ועוצם ידי עשה לי את החיל הזה"…..

השחצנות והגאווה של נתניה עם הכוחי ועוצם ידי, עובר כל גבול, אינו מזכיר אפילו בטעות את שם שמים, כאילו הוא היה פרעה לשעבר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו