Hadas Parush/Flash90

השר גלנט: לא נשלים יותר עם הטרור. נרדוף כל אחד גם בקצה העולם

בניגוד לשאר השרים החברים בקבינט אשר סירבו להתייחס לחיסול במלזיה, משגר השר יואב גלנט רמז, באומרו באירוע היום כי "מדינת ישראל לא תוכל להשלים יותר עם טרור כלפי יהודים. נרדוף כל אחד ונביא אותו חי לבית משפט או מת לבית קברות"

"מדינת ישראל לא תוכל להשלים יותר עם טרור כלפי יהודים. נרדוף כל אחד באשר הוא, גם בקצה העולם, ונביא אותו חי לבית משפט או מת לבית קברות", דברים אלו, שאולי מרמזים על החיסול שאירע במלזיה, נשמעו מפיו של השר יואב גלנט, החבר בקבינט המדיני בטחוני, במהלך אירוע הנחת אבן הפינה של המטה העולמי של זק"א.

שרים אחרים החברים בקבינט, סירבו להתייחס להאשמות של ארגון הטרור העזתי, חמאס, שהטיל את האחריות לחיסול על ישראל. כך לדוגמה השיב שר החינוך נפתלי בנט, שנשאל אף הוא על חיסולו של אל בטאש: "אני שמח שמלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים", ענה.

שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר היום: "האיש לא היה צדיק ולא עסק בשיפור תשתיות בעזה – הוא עסק בשיפור הדיוק של הרקטות. מספיק לעקוב אחרי התקשורת בעולם הערבי בשביל להבין את זה. חיסול חשבונות בין פלגים שונים של ארגוני טרור זה דבר שאנחנו רואים חדשות לבקרים. אני מניח שזה גם מה שהיה במקרה הזה".

//www.jdn.co.il/news/israel/984574

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שוטה רשע וגס רוח כמו קודמיך. "אני ואתה נשנה את העולם"? מתי תבינו כבר שלא ה"נחש" ממית אלא החטא ממית? מתי תבינו ש" אם ה' לא ישמור עיר, שוא שקד… שב"כ ו"מוסד". מתי היה לכם שקט מהערבים מאז שהקמתם מדינה, עם כל הנשק המת-קדם והטכנולוגיה המת-קדמת כשסופרים כבר עשרות אלפי חיילים הרוגים. כשבמלחמת ששת הימים נצלנו משואה נוספת כשלאחר מכן, במקום להודות לה' לקחתם לעצמיכם את כל השבח והתהילה .כשבמלחמת כיפור ולבנון, הראשונה והשניה התגלה קלונכם ומחדלכם. כשאתם רק גוזרים גזירות שמד על ישראל השכם והערב מיום שהקמתם מדינה? ואתם, ברוב חוצפתכם, אחרי השואה הרוחנית שעשיתם פה אתם עוד מציגים עצמיכם כהמצילים והמגינים שלנו כשאתם בעצמיכם הבערתם את האש של מדת הדין " כי תצא אש ומצאה קוצים ונאכל גדיש… הלא תדעו, כי לבסוף, שלם ישלם המבעיר את הבערה. ואוי לכם מהמחיר היקר שתשלמו על שריפת נשמות ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו