צילום: פלאש 90

האולטימטום של הבית היהודי: דיון או שלא נשתתף בהצבעות הקואליציה

הקרב על פסקת ההתגברות: סיעת 'הבית היהודי' הודיעה כי היא נענית לבקשת רה"מ לדחות בשבוע את ההצבעה בנושא, אך אם זו תידחה שוב - הח"כים של המפלגה לא יצביעו עם הקואליציה. המפלגה אף צירפה תזכורת מההסכם הקואליציוני

הקרב על פסקת ההתגברות: מפלגת 'הבית היהודי' הודיעה הבוקר כי היא נענית לבקשת רה"מ לדחות את ההצבעה בשבוע, אך אם זו לא תתקיים בתוך עשרה ימים – הח"כים לא יצביעו עם הקואליציה.

"נענינו אמש לבקשת ראש הממשלה לדחות בשבוע את ההצבעה על פיסקת ההתגברות, על מנת להעמיק בנושא וללבן אותו. עם זאת, סיעת הבית היהודי נחושה להעביר את פיסקת ההתגברות, המהלך החוקתי החשוב מזה 25 שנה. זהו הבסיס למשילות, להוצאת המסתננים הבלתי חוקיים ולמאבק אפקטיבי בטרור. אסור להחמיץ הזדמנות היסטורית להשבת האיזון בין הממשלה לבין בג״צ שחרג מסמכותו", נאמר בהודעת המפלגה.

עוד מהודעת המפלגה: "על כן, אנו מודיעים שמיום ראשון, 06 במאי, בעוד עשרה ימים, אם החוק לא יעלה להצבעה בוועדת השרים לחקיקה, חברי הכנסת של הבית היהודי לא ישתתפו יותר בהצבעות עם הקואליציה. נזכיר שהליכוד מחויב על פי ההסכם הקואליציוני לתמוך בפיסקת ההתגברות ברוב 61. הסכמים יש לכבד".

בתמונה: הקטע הרלוונטי מההסכם הקואליציוני

בליכוד תוקפים את הבית היהודי: "מעוותים עובדות ויורים בתוך הנגמ"ש"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו