כמה הרויח מיט רומני מהביקור בארץ?

בארוחת בוקר אתמול בירושלים גייס רומני מעל מליון דולר – רומני עזב את הארץ לארה"ב דרך פולין

כסף קטן – אתמול שב המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב מיט רומני לביתו, לאחר ביקור מתוקשר בישראל. כפי שדווח ביקורו של רומני לווה בפגישות עם כל הדרג המדיני והפוליטי בארץ, ועם הרבה סיקורים תקשורתיים על קשרי הידידות של רומני עם שליטי המדינה. אתמול סיים רומני את הביקור לאחר שהשתתף בארוחת בוקר עם פילנתרופים יהודים – אמריקאים. מכאן יצא רומני לפולין ומשם לארה”ב, להמשך המירוץ לנשיאות.

קרא עוד:

[postim]

כאמור, אתמול (ב) קיים רומני ארוחת בוקר לתורמים יהודים אמריקאים בירושלים, במהלכה גייס המועמד הרפובליקני למעלה ממליון דולרים לקמפיין הבחירות שלו. בנאומו בארוחה תקף רומני את מדיניותו הכלכלית של אובמה, שלפי טענת רומני הוא אחראי לשיעור האבטלה הגבוה בארה"ב.

"אנחנו רואים כעת מדיניות שלא היטיבה עם העם האמריקאי, ולא תעבוד", אמר רומני, והאריך במצע הכלכלי שלו, איתו הוא מנסה להשיג את הכסא בבית הלבן. מחיר הכניסה לארוחת הבוקר היה 50 אלף דולר לזוג, כאשר על יד רומני ישב ידידו הקרוב שלדון אדלסון מלאס וגאס שכבר תרם לקמפיין הכלכלי של רומני כעשרה מליון דולרים.

את הביקור שסוקר בעיקר בנושאי מדיניות ובטחון, סיים רומני בנושא האהוב שלו, כשבכיסו סכומים גדולים שאולי יפלסו את הדרך לניצחון הגדול.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו