Yonatan Sindel/Flash90

הסטודנטים באיראן מציעים: 100,000 דולר לפיצוץ השגרירות בירושלים

הפרס על הרס הבניין האמריקני החדש חתום על ידי ארגון בשם "תנועת הסטודנטים שוחרי הצדק של איראן" בכרוז חדש שהופץ ברשת, וכוללת סכום כסף נכבד שיקבל מי שיוציא לפועל פיגוע טרור בשגרירות החדשה שנחנכה אתמול בעיר הבירה של ישראל

קבוצת סטודנטים איראנית הוציאה כרוז שבו היא קוראת לפוצץ את השגרירות האמריקנית החדשה בירושלים. עוד נכתב בכרוז כי מי שיבצע את פיגוע הטרור יזכה בפרס כספי של מאה אלף דולר.

הקבוצה, המוכרת בשם "תנועת הסטודנטים של שוחרי הצדק האיראניים" הפיצה את הכרזות בשלוש שפות (פרסית, ערבית ואנגלית). הכרזה פורסמה לראשונה באתר החדשות של אגודת הסטודנטים של איראן.

על הכרזה התכוונו לסמן את השגרירות האמריקנית אך הציגו תמונה של משרד החוץ בירושלים שתמונות של הבניין עם דגלי ישראל וארצות הברית פורסמו אתמול. לצד התמונה הלא נכונה של בניין משרד החוץ במקום בניין השגרירות, ציור של כיפת הזהב ודגל פלשתין ב"אל קודס א-שריף".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
6 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הם סטודנטים.. איך יש להם כזה סכום? ?

חחחחח
שיקחו את ה 55 טילים של נסראלה זה יותר יקר….

כל איזה משועמם שלומד קורס גרפיקה באיראן ועזה
מוציא כפרויקט גמר איזה חצי סרטון או מודעה
וזה נהפך להיות "סרטון אימים חדש מעזה" או הסטודנטים מאיראן"
חלאס לא צריך להתייחס לכל שטות

במזומן או בהעברה בנקאית?…
כנראה שיש להם חשבון עו"ש פעיל בשמים.

המטבע האירני, עוד על חמשים אלף ביחס לדולר אחד עם נכפיל כפול מאה אלף דולר…את כל המטוסים שאין להם יצטרכו לגייס בשביל להעביר למוחמד הקטן, שיצליח….
אירנים נגמר לכם הפסיטוקים…או שזה סתם שעמום….

לתקשר עם האיראנים דרך האינטרנט וכך להשפיע על הצעירים שיהיו איתנו ולא עם משטר האייתולות וכשהמשטר ינסה לחסום אותנו אז נפיל לו את האינטרנט כי ההאקרים שלנו הטובים בעולם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו