נַעֲשֶׂה וְנִשְׁמַע • גלרית ענק ממראות חג השבועות בחצה"ק סאטמאר

אלפי חסידים מכל העולם הגיעו לחגוג בעיר קרית יואל את שלושת ימי החג בצל כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א שנגמרו ביום שני בחצות הליל עם ברכת הקודש של כ"ק האדמו"ר שליט"א. ביום טוב שני דחג השבועות בשעות הערב אחרי תפלת מנחה ערך האדמו"ר את השולחן הטהור לכבוד נעילת החג ונשא מדברות קודשו על המתחולל בימים אלו בארה"ק לאחר תפילת מעריב והבדלה יצאו כל הקהל למעמד הבאגלייטן לפני בית המדרש הגדול שם בירך את הקהל הקודש בברכת הקודש • צילום: מערכת בחצרות
אלפי חסידים מכל העולם הגיעו לחגוג בעיר קרית יואל את שלושת ימי החג בצל כ"ק האדמו"ר מסאטמאר שליט"א שנגמרו ביום שני בחצות הליל עם ברכת הקודש של כ"ק האדמו"ר שליט"א.
זה זמן רב שבית המדרש הגדול בעיר קרית יואל נעשה צר וקטן מלהכיל את כל הקהל הקודש הבא לשהות בצילו של כ"ק האדמו"ר שליט"א, עקב כך בשנים האחרונות התווספו כמה גלריות ענק מסביב היכל בית המדרש כדי שיוכלו לקבל את הקהל הרב. בשנה זו בנו במיוחד חלק חדש מצד דרום המכיל בתוכו מעל לאלף מקומות ישיבה.
ביום טוב שני דחג השבועות בשעות הערב אחרי תפלת מנחה ערך האדמו"ר את השולחן הטהור לכבוד נעילת החג עד השעות הקטנות של הלילה בדברות קודשו דיבר האדמו"ר בכאב רב על המתחולל בימים אלו בארה"ק עם הנצחונות של ממשלת הציונים ועל טישטוש הדיעות שקיימות ומגיעות עד לבתי הכנסת של סאטמר ולכן חייבים להתאסף לחזור ולשנן את הדרך שהדריך אותנו רבינו זי"ע ואכן ביום כ' סיון יתאספו אלפי תלמידיו וחסידיו לכינוס כללי.
אחרי תפילת מעריב והבדלה יצאו כל הקהל למעמד הבאגלייטן לפני בית המדרש הגדול שם בירך כ"ק האדמו"ר שליט"א את הקהל הקודש בברכת קיץ בריא ע"י לימוד התורה וקדושה וטהרה
צילום: מערכת בחצרות

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו