לא רק בחופש: אגודת 'רפואה וחיים' ממשיכה להחיות את הילדים מהיוחדים

קייטנות שבת מרגשות של "רפואה וחיים" בקמפוס דרך תקוה בפ"ת ובמלון גלי צאנז בנתניה, אורחת השבת בגלי צאנז - הרבנית הצדקנית מצאנז תליט"א

לאחר תקופת החגים בו יצאו כולם למנוחה ולהרפיה, פותחת אגודת רפואה וחיים את שרשרת קייטנות השבת לעונת החורף בשתי שבתות עמוסות רגש והרבה סיפוק.

קרא עוד:

[postim]

ברפואה וחיים לא נחים על זרי הדפנה, לא יוצאים ידי חובה עם קייטנה או נופשון של פעם בשנה או בתקופת החגים, כל שבת שלישית ישנה קייטנת שבת, כן, כל שבת שלישית, זה לא קל וגם לא זול, הן בתחום הארגון הלוגיסטי והן בתחום גיוס המשאבים אבל לא שייך לאכזב את ההורים והילדים העומדים ומצפים לקייטנות הכייף של רפואה חיים, וזה בהחלט שווה ומצדיק את המאמצים הרבים והרצופים של הנהלת האגודה ומנהלי אגף החניך המיוחד.

שעות המנוחה והשלווה המוענקים בשבתות אלו ע"י אגודת רפואה וחיים למאה וחמישים הורים ומשפחות בעלי ילדים מיוחדים, שווים כל מחיר ומאמץ, התודות הרבות מוכיחות כי המאמץ שווה וכדאי.

באגף החניך המיוחד באגודת רפואה וחיים לא נחים לרגע בשבועות האחרונים. לאור ריבוי הבקשות שהגיעו להנהלת האגודה בתקופה האחרונה התקיימו 2 שבתות, בשבת פר' לך לך התקיימה קייטנה לעשרות ילדים בעלי אוטיזם ומקרים חמורים נוספים. הקייטנה התקיימה בכפר הנוער 'דרך תקוה' בעיר פתח תקוה. ולפיכך דאגה האגודה לכל צרכי השבת ולהכנות הלוגיסטיות מסביב, רפואה וחיים נטלה עימה ציוד מלא החל מציוד רפואי וכלה במזון מיוחד ומבושל בהתאם לצרכי הילדים השונים.

בשבת האחרונה שהו עשרות ילדים מוגבלים ומשותקים במלון גלי צאנז בנתניה כשמלאכי החמלה והחסד, הרב נפתלי ויינברגר וזוגתו, ההורים הנפלאים של הילדים המיוחדים ומי שעומדים בראש מבצע קייטנות השבת וכל ריכוז הפעילות וארגון גיוסם של מתנדבות השבת יחד עם כל צוות האגף ומתנדביה, טרחו ועמלו יום ולילה להצלחת השבת, לדאוג להסעה ולרכב אמבולנס לכל ילד הלוך וחזור, להתאים לכל חניך מתנדבת אחראית המכירה כבר את הצרכים ודרכי הטיפול האינדיבידואלים שלו. להשגיח לדאוג ולטפל לאורך כל שעות השבת על הנשמות הטהורות בלי לעצום עין, לתת לכל ילד את מנת הכדורים והזריקות המותאמות לו אישית לפי מרשם ממוחשב ופרטני.

אורחת השבת, הרבנית הצדקנית מצאנז תליט"א הגיעה במהלך השבת למלון גלי צאנז שבקרית צאנז בנתניה ונשאה דברים חמים ומרגשים בפני הילדים המיוחדים והמתנדבות הרבות כשהיא מרעיפה בהתרגשות ברכות לרוב בזכות עבודת הקודש הנפלאה והמסורה.

במוצאי שבת הגיע הרב הנדיב החסיד אברהם אליהו וואזנר שליט"א נכד מרן בעל "שבט הלוי" שליט"א להבדיל על הכוס ולהביע את התרגשותו וברכת ליבו לעוסקים בעולמות של חסד בגוף ובנפש ממש.
מנכ"ל האגודה הרב ברוך הימל פונה לציבור הרחב ומבקש את עזרת ליבו להביא חיוך של אושר לעוד ילד מיוחד שיוכל להשתתף בקייטנות הבאות ולהקל ממצוקתם של עוד ועוד הורים לילדים מיוחדים, וכפי שנאמר "אם אתה משמח את שלי אני משמח את שלך!".

ילדי חייםעותק קייטנת שבת חיי שרה1 קייטנת שבת חיי שרה13 קייטנת שבת חיי שרה2 קייטנת שבת חיי שרה4 קייטנת שבת חיי שרה9

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגש מאוד
כל הכבוד לכם

פעילות יפה מאד, תמשיכו הלאה במעשיכם הברוכים

לטובת הציבור הנה לינק לאתר שמצאתי

http://www.refuah-vechaim.org.il/

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו