גלריה • איך מקשטים את בית הכנסת המיתולוגי "שומרי שבת"?

צלם JDN ביקר בערב חג מתן תורה - שבועות, בבית הכנסת המפורסם "שומרי שבת" בבורו פארק, והביא גלריה עם ניחוח מיוחד • עובר אורח לצלם: "בית כנסת זה מקושט במעשי חסד כל השנה".
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אינו מובן מה בדיוק רואים בתמונות??? ביהמ"ד שומר שבת יש לו ארון הקודש? יש כסאות? יש סידורים על השולחנות?? ממש מפתיע!!! איזה יופי!!! יש רשימה מהנותנים מעות חיטין??? ממש פילאי פלאות!! יש קופסאות שיש בהן חלות מוכן לכל עובר ליטול (אם רוצה חלה ישן משבת שעברה)? זה ממש פלא!!!
לא נראה בתמונות מהותה של ביהמ"ד שומר שבת, מי שאינו יודע מה זה שומרי שבת לא ילמוד כלום מאלו התמונות,
עיקר הפלא מכל אלו התמונות לדעתי הוא איך הצליח שיהי' ביהמ"ד ריקן בלי שום מתפלל או ארחי פרחי, באיזה שעה בלילה לקח אלו התמונות כי כל היום עד בערך שעה 3:00 לפנות בוקר יש מנינים!

בתמונה 15 רואים את השעה 1:25 בלילה בדיוק !!

נכון ! אבל זה באמת פלא שבשעה 1:25 יהי' ממש ביהמ"ד ריקן, כמה פעמים התפללתי שם מעריב בשעה 1:30, והי' עדיין לילה כיום יאיר, עוד פלא שהרחוב בחוץ ריקן זה אינו מצוי כלל, אני משער שאולי מי שלקח אלו התמונות הוא בן א"י ונהג רק יום אחד יו"ט, ולקח אלו התמונות בליל ב' דיו"ט שבועות שהי' האצלו כבר חול, ובליל יו"ט אפשר שיהי' הביהמ"ד פנוי בשעה 1:25, אך כמדומה שהי' מנין לאמירת תיקון ליל שבועות גם בליל ב' דיו"ט אבל בהביהמ"ד למטה, והנה לא נראה שום תמונות מהביהמ"ד למטה, כך שנראה השערה שלי יש לו רגלים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו