מעמד סיום מסכת מכות והתחלת מסכת ר"ה בחבורת "הם חיינו" דבאבוב – גלריה

מאות אברכי חסידי באבוב נטלו ביומא טבא לרבנן מעמד סיום מסכת מכות והתחלת מסכת ראש השנה במסגרת חבורת "הם חיינו" שנערך בהיכל ביהמ''ד הגדול באבוב בראשות כ''ק מרן אדמו''ר מבאבוב שליט''א שנשא מדברות קדשו במעמד - צפו בגלריה
0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

בשבוע העבר, חגגו אלפי חסידי באבוב ברחבי תבל, את סיומה של המסכת הראשונה שנלמדה בחבורת "הם חיינו" דבאבוב, אשר נוסד ע"י כ"ק אדמו"ר מבאבוב שליט"א לאחר חג הפסח השנה.
בחודש אייר החלו חסידי באבוב ברחבי תבל בארה"ב, בארצה"ק ובאייראפע, לימוד משותף של מסכת מכות, בלימוד של עמוד גמרא ליום, בתוספת חזרה על העמוד שנלמד ביום הקודם. לפני כחודש נערך בחינה לחלקה הראשון של המסכת, וכעת עם סיום המסכת נערכה הבחינה השניה על חלקה השני של המסכת, בחינה בה נטלו חלק הרבה מאות בעלי בתים ואברכים.
לאחר סיום המבחן התאספו המוני הלומדים בבורו פארק בביהמ"ד הגדול של החסידות, בראשות כ"ק האדמו"ר שליט"א, למעמד הסיום הגדול, שנחגג ברוב פאר והדר, שבמהלכו הוכרז על המשך לימוד מסכת ראש השנה בתכנית זו, אותו יסיימו בימי חג הסוכות תשע"ה הבעל"ט.
במהלך החגיגה הנרגשת, נשמעו דבריהם של הגאון המפורסם רבי צבי הלפרין שליט"א דיין קהילת וויען מגדולי רבני בורו פארק, והרה"ג ר' חיים אהרן אונגער שליט"א דיין ביהמ"ד סאטמאר בוויליאמסבורג, שהאריכו בדבריהם על האושר המיוחד שנפל בחלקם של כל אותם קובעי עיתים לתורה שרכשו לעצמם מסכת בש"ס, וממשיכים הלאה במסכת נוספת.
לאחר הדרשות הנלהבות של הרבנים, נערך הסיום של מסכת מכות והתחלת לימוד מסכת ראש השנה, ע"י מגידי השיעורים בקהילה, הרה"ג ר' אלקנה זאברמן שליט"א והרה"ג ר' נתן דוד בלום שליט"א, כשלאחר מכן פרצו ההמונים בראשות כ"ק האדמו"ר שליט"א בריקודים ומחולות לכבודה של תורה במשך שעה ארוכה.
לקראת סיום המעמד נשמע בקשב רב משאו הנרגש של מייסד החבורה והעומד בראשה כ"ק האדמו"ר מבאבוב שליט"א, שהאריך בדבריו על הזכיה הגדולה של כל אלו שמקדישים במסירות נפש מזמנם ומכוחם ללימוד התורה באופן קבוע, ועל ההשפעות הגדולות שהם לוקחים לעצמם בזכות לימוד זה.
לאחר ברכת המזון, עברו המוני החסידים לומדי החבורות לפני שולחנו של כ"ק האדמו"ר שליט"א, שמזג לכל אחד מכוס של ברכה, תוך הרעפת ברכות לרוב על כל המשתתפים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו